Er du en dyktig organisator som motiveres av å gjøre hverdagen enklere for de rundt deg?
Treschow-Fritzøe AS

Er du en dyktig organisator som motiveres av å gjøre hverdagen enklere for de rundt deg?

Treschow-Fritzøe AS
Treschow-Fritzøe er et norsk familieeid konsern med historie tilbake til 1300-tallet. Selskapet er et av landets eldste bedrifter, og har virksomheter innenfor mange forretningsområder, blant annet tilknyttet skogsdrift og naturressurser, eiendomsforvaltning og -utvikling, steinindustri, byggevaredistribusjon, fornybar energi samt kapitalforvaltning. Med utgangspunkt i naturressurser har konsernet bidratt til regional næringsutvikling og arbeidsplasser gjennom flere generasjoner. Samtidig har ny teknologi og markedsmuligheter gitt grunnlag for utviklingen av Treschow-Fritzøe. I 2015 tok Michael Stang Treschow over som eier. Som 7. – generasjon bedriftseier har Michael som mål å ivareta gamle tradisjoner, men i tillegg få til en kontinuerlig utvikling av bedriften. Treschow-Fritzøes eierskapsmodell baserer seg på aktivt, profesjonelt og ansvarlig eierskap med god drift, vekst og videreutvikling. Med sterke, kompetansedrevne virksomheter, god ledelse og sterk bedriftskultur skal vi skape merverdier ved industriell og finansiell ekspertise i tillegg til å bidra til positiv samfunnsutvikling. I dag arbeider det 380 medarbeidere i konsernets selskaper som samlet har en omsetning på 3,7 milliarder kroner. Treschow-Fritzøe er konsernets morselskap og family office. Selskapet har hovedkontor i Larvik.
Treschow-Fritzøe AS etablerer et avdelingskontor på Aker Brygge, og i den forbindelse ser vi etter en kvalitetsbevisst og tillitsskapende PA som trives med å legge til rette for at hverdagen skal  fungere så sømløst som mulig for vår eier og hans forretningsforbindelser. 

Dette er en nyopprettet stilling hvor du vil få muligheten til å være med å forme PA rollen sammen med vår eier. Vi tenker at du har en naturlig oppmerksomhet for detaljer, samtidig som du opprettholder et helhetlig perspektiv. Du håndterer nye utfordringer på strak arm, samtidig som du sørger for at alle oppgavene blir håndtert med fokus på kvalitet og effektivitet. 

Du vil få en variert arbeidsdag med PA oppgaver for eier innenfor følgende områder:
  • Organisere og planlegge møter 
  • Administrere eier sin personlige timeplan samt post, regninger etc.
  • Kalender administrasjon, håndtere både interne og eksterne avtaler, samt reisetid
  • Ansvar for å bestille og organisere forretningsreiser  - inkludert fly, hotell og øvrig transport
  • Koordinere daglige måltider og snacks for ansatte på Oslokontor, med fokus på helse og kosthold:-)
  • Bestille kontorrekvisita til kontoret i Oslo, og sørge for at det alltid er tilgjengelig 
  • Håndter korrespondanse og kommunikasjon med interne og eksterne interessenter
  • Delta i prosjekter som krever sekretærfunksjoner, som for eksempel organisasjonsutvikling eller arrangementer
  • Opprette, og holde ved like en effektiv dokumenthåndtering og arkivsystem
  • Bistå vårt kontor i Larvik ved behov

Ønsket bakgrunn og personlige egenskaper:
  • Kan vise til gode referanser fra tilsvarende rolle som PA og er komfortabel med å samarbeide tett med vår eier
  • Du er en god organisator som er flink til å prioritere oppgaver og overholde deadlines
  • En serviceinnstilt og "kan gjøre" holdning, og god til å tilpasse deg raskt skiftende situasjoner og behov
  • Du er god til å se hva de rundt deg trenger, er tillitsvekkende og flink til å bygge relasjoner på alle nivåer
  • Du er vant med diskresjon og konfidensialitet ved håndtering av sensitiv informasjon
  • Motiveres av å gjøre hverdagen enklere for alle, og er profesjonell til fingerspissene både eksternt og internt
  • Du tenker at dette er en rolle du kan trives med over tid, og har et langsiktig perspektiv
  • Trives med skriftlig arbeid, lese korrektur og generelt gode ferdigheter både på norsk og engelsk
  • God kjennskap til systemer som MS Office Suite (Word, Excel, PowerPoint) og annen relevant programvare, som Teams, Sharepoint etc.

Vi ser frem til å kunne ønske vår nye PA velkommen til et fremtidsrettet konsern med en solid og langsiktig eier. I Treschow-Fritzøe kan vi tilby meget gode betingelser og faglig utvikling hos et av de eldste og mest tradisjonsrike bedriftene i Norge.

Ønsker du å bli en viktig administrativ støtte og høyre hånd for vår eier?  Da vil vi svært gjerne høre fra deg! Har du spørsmål til selskapet eller stillingen så er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med våre samarbeidspartnere Marit Rabbe og Gro Heitmann i Add Persona AS. 
NB! Vi ber om at alle henvendelser rettes til Add Persona AS.  

Gleder oss til å høre fra deg :-)
 

Om stillingen

Firma Treschow-Fritzøe AS
Sted Bryggetorget 7
By Oslo
Fylke Oslo
Nettside Klikk her
Arbeidstittel PA for eier i Treschow Fritzøe
Tiltredelse Etter avtale
Lønn Konkurransedyktige betingelser
Stillinger 1
Jobreg ID 366854
Søknadsfrist 16.04.2024

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktpersoner

Marit Rabbe Husby
Daglig leder
+4741577755
Marit.rabbe@addpersona.no


4 Ledige stillinger

Søk her Tilbake