Payex Norge AS

Er du vår nye tekniske forvalter?

Payex Norge AS
PayEx ble grunnlagt i 1972 og er et heleid datterselskap av Swedbank. Vi tilbyr fleksible finansierings- og fakturaløsninger for kunder med komplekse behov. For oss har høyt servicenivå, innovasjonskraft og entreprenørånd alltid vært naturlige drivkrefter. Det har gjort oss til en av Nordens ledende eksperter i vår bransje. PayEx Norge AS, org. nr. 979 315 503   Hovedkontor: Oslo. Tilbyr fakturerings- og reskontrotjenester, inkassotjenester. Gjennom varemerket Swedbank Pay tilbyr PayEx Norge As betalingstjenestene pengeoverføring og gjennomføring av betalingstransaksjoner, internett- og mobilbetaling, betalingsterminaler osv.   PayEx' inkassovirksomhet drives med autorisasjon fra Finanstilsynet i Norge.   
Er du vår nye tekniske forvalter?

Beskrivelse: 
PayEx Norge AS sin support- og forvaltningsavdeling har fått fornyet tillit av kunder og vi vokser! Vi søker etter dyktige medarbeidere til vår support- og forvaltningsavdeling her i Oslo.
Team Omni Channel Oslo er en gjeng på totalt 8 stykker. Vi er ivrig etter å løse support henvendelser og forvaltningsoppgaver til det beste for våre kunder og partnere. Godt humør, positiv innstilling, kunnskapsrik, effektivitet og service er egenskaper som forbindes med oss!
Support og forvaltning krever en person som er innovativ, serviceinnstilt, kunnskapsrik i det tekniske og har evnen til å ha smidig dialog med våre kunder og partnere.

For å jobbe hos oss, er det viktig å være strukturert, jobbe proaktivt med løsninger, like å jobbe med databaser, log lesing og tolkning, scripter, og sist men ikke minst ha et oppriktig ønske om å ta vare på våre kunder gjennom god oppfølging på deres henvendelser.
Vi jobber i et team og har tett samarbeid for å løse oppgavene. Samtidig er det å kunne jobbe selvstendig meget viktig for å kunne levere i forhold til våre SLA mot våre kunder.

Er du en erfaren teknisk support medarbeider som synes kundeoppfølging, teknisk feilsøking, databasehåndtering og kundeoppsett er givende arbeidsoppgaver, da oppfordres du til å søke. 

Arbeidsoppgaver:
  • Håndtering av innkommende saker fra kunder, både interne og eksterne i henhold til SLA
  • Teknisk støtte for våre partnere og kunder
  • Analyse, rapportering og eskalering av systemfeil (bugs) og oppfølging av disse
  • Applikasjon og systemforvaltning
  • Testing og kvalitetssikring av eksisterende og nye løsninger
  • Dokumentasjon av prosesser og rutiner i vår interne wiki
  • Oppsett av kunder, tjenester og løsninger
 Ønskede kvalifikasjoner:
  • Gjerne bachelorgrad innen IT-relaterte studier /minimum bestått m. fagbrev 
  • Minimum 1-2 års arbeidserfaring som support og/eller teknisk support
  • Fleksibel og løsningsorientert
  • Positiv innstilling og høy grad av service
  • Strukturert, nøyaktig og ansvarsfull
  • Evne til å jobbe selvstendig, men også i team
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • God teknisk forståelse 
  • kompetanse innen Oracle SQL, Bash scripting og gjerne kjennskap til Java. 
  • Må beherske norsk og engelsk flytende både muntlig og skriftlig
Personlige egenskaper:
Du er oppriktig interessert i å finne gode og effektive løsninger og skape en positiv kundeopplevelse. Godt humør, blid og selvstendig i tillegg til å like å jobbe i et hektisk miljø i åpent landskap, er egenskaper som vil bli foretrukket.
I perioder vil det forekomme mange henvendelser, slik at stressmestring og evnen til å kunne prioritere blir viktig.

Vi kan tilby:
  • Spennende utfordringer i et lønnsomt konsern
  • Faglig og personlig utvikling
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Gode velferdstilbud
  • Godt sosialt miljø med mange sosiale arrangementer
  • Nyrenovert og flott kontor i Oslo sentrum
  • Et smidig, trivelig og ungt arbeidsmiljø
  • Gode lånebetingelser innen boliglån
  • Gode kantineordninger
Hvorfor jobbe med meg? - Tola Sarzali
Jeg lover at det blir hektisk, spennende og morsomt. Vi er et flott og arbeidsomt team som har godt humør, men også opptatt av å levere med høy kvalitet. Det er muligheter for å lykkes hvis man er opptatt av teknologi, liker service, kontakt med kunder og ikke minst,
en hektisk og variert arbeidsdag. Uansett hva du har av erfaring vil vi sørge
for god opplæring!

Jeg liker å motivere og jeg liker å tilpasse arbeidsoppgaver mot ønsker og kvalifikasjoner hver enkelt har. Tett og god dialog er derfor noe vi har jevnlig!

Er du fristet til å søke eller vil ha mer informasjon, så håper jeg du tar kontakt!

Vår visjon
Vår visjon er at alle før eller senere skal betale via PayEx. Det er en ambisiøs visjon som viser at vi har en sterk tro på oss selv. Vi drives av høy servicegrad, innovasjonskraft og entreprenørsånd. PayEx fremgang skyldes i stor grad at vi har engasjerte og kompetente ansatte som tar stort ansvar.
Vi arbeider ut ifra våre nøkkelverdier: Service, Innovation, Knowledge og Honesty.

Avdeling: Customer Operations
Rolle: Teknisk forvalter
Lokasjon: Oslo

Rekrutteringen gjøres gjennom Convision AS
Ta kontakt med Ida Hildebrandt eller Tina Helmersen 

Om stillingen

Firma Payex Norge AS
Sted Kongens gate 6
By OSLO
Fylke Oslo
Nettside Klikk her
Arbeidstittel Teknisk forvalter
Tiltredelse snarest
Lønn etter avale
Stillinger 1
Jobreg ID 121064
Søknadsfrist 19.03.2020

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktpersoner
Ida Hildebrandt
Sourcing- & Recruiting Manager
ihi@convision.no
17 Ledige stillinger

Tina Helmersen
Rådgiver
07030
the@convision.no
17 Ledige stillinger

Søk her Tilbake