Er du vår nye Customer Success Manager i teknologiselskapet Remora Robotics?
REMORA ROBOTICS AS

Er du vår nye Customer Success Manager i teknologiselskapet Remora Robotics?

Bli med på teknologiens revolusjon i oppdrettsindustrien!

Norsk laks. Ordene i seg selv gir vann i munnen til gourmeter over hele verden. Hvordan fikk Norge til dette? Vi har unike forhold, og rent vann i fjordene. I tillegg har vi ferdigheter, som vi har opparbeidet oss gjennom generasjoner. Ikke minst har vi sans for detaljer, som er nødvendig for laksens kvalitet. Detaljer som å holde fiskenettene rene.
 
Vi startet Remora Robotics i 2016 med ideen om at alt som kan automatiseres, burde automatiseres – også under vann. På bakgrunn av dette oppstod vår misjon: Å revolusjonere rengjøring av merder i oppdrettsanlegg for å oppnå optimale oppdrettsforhold.
Fremtiden ser lys ut og markedsmulighetene er enorme, når vi nå skalerer. Er du klar for å bli med på et lite eventyr i et teknologiselskap med solide framtidsplaner? 

Som Customer Success Manager i Remora får du ansvaret for å sikre at kundene får maksimal verdi ut av våre robotsystemer med tilknyttende programvare tjenester. Du vil fungere som en bro mellom kundene og selskapet, jobbe strategisk for å forstå kundens behov og opprettholde sterke relasjoner og veilede dem gjennom hele brukerreisen. 

Vi er totalt ca. 40 ansatte i dag og har en kundeportefølje som strekker seg langs store deler av norskekysten, så litt reiseaktivitet må påregnes. Selv om selskapet har med seg solide investorer på eiersiden er vi et ungt selskap som befinner seg i en "scale-up" fase så det vil være en fordel om du har en liten gründer i magen som kan sette pris på litt strukturert kaos iblant.
 

Ansvarsområder

  • Kundeopplevelse: Sikre en best mulig kundeopplevelse gjennom å sikre god Remora leveranse gjennom alle faser av kundereisen.
  • Kundeoppfølging: Bygge og vedlikeholde sterke relasjoner med våre kunder gjennom proaktiv oppfølging for å sikre opplevd kundeverdi.
  • Opplæring: Gi kontinuerlig opplæring og støtte til kunder for å hjelpe dem med å implementere og bruke våre løsninger i henhold til brukerveiledninger.
  • Dataanalyse: Prosjektlede bruken data og KPI-er til å overvåke kundetilfredshet og identifisere muligheter for forbedring.
  • Problemløsning: Håndtere kundehenvendelser og problemer raskt og effektivt, og fungere som kontaktpunkt opp mot teknisk støtte.
  • Tilbakemeldinger: Samle og systematisere tilbakemeldinger fra kunder for kontinuerlig utvikle produkter og tjenester.
  • Rapportering: Utvikle og presentere rapporter om kundetilfredshet og -engasjement til ledelsen.

Kvalifikasjoner
  • Utdanning: Relevant utdannelse, helst på bachelor nivå (erfaring kan kompensere for manglende formell kompetanse)
  • Erfaring: Ideelt sett har du erfaring fra aquakultur og kommersiell relasjonsledelse, men det er ikke et krav.
  • Teknisk forståelse: Interesse for teknologi og / eller motivasjon for å sette seg inn systemene.
  • Kommunikasjon: Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner, med evne til å formidle teknologiske konsepter på en forståelig måte.
  • Kundebehandling: Sterke ferdigheter i kundebehandling og relasjonsbygging, med en proaktiv tilnærming til å identifisere og løse kundens behov.
  • Analytiske ferdigheter: Evne til å analysere data og bruke innsikt til å forbedre kundetilfredshet og -engasjement.

Personlige egenskaper vi ser etter:
  • Kundeorientert: Lagspiller med sterkt søkelys på kundens behov og en lidenskap for å hjelpe dem med å oppnå suksess.
  • Løsningsorientert: Evne til å tenke kreativt og finne løsninger på problemer.
  • Strukturert: Trives med å ta prosjektleder ansvar og sikre god fremdrift i prosessene.  
  • Tilpasningsdyktig: Komfortabel med endringer og evne til å tilpasse seg et dynamisk arbeidsmiljø med begrensete støttefunksjoner.

Har du annen erfaring du anser som relevant? Det vil vi gjerne høre mer om!
 
Vi jobber hardt, samtidig som vi har det hyggelig på veien. Innimellom samles vi også etter arbeidstid – gjerne til middager eller andre festligheter. Vi har troen på at skal vi jobbe godt sammen må vi bli godt kjent og feire de små seirene på veien.
 
Av egenskaper verdsetter vi særlig lidenskap for å gjøre en forskjell for kundene, evne til å jobbe godt med mennesker, og ha utholdenhet gjennom hele prosessen – fra identifisert behov til implementert løsning. Kjenner du deg igjen? Da har vi troen på at du passer inn hos oss.
 
I Remora blir du en del av et innovativt miljø som fremmer din personlige og profesjonelle vekst. Sammen løser vi utfordringer i oppdrettsnæringen, som å forhindre tilvekst av groe og alger, forbedre fiskehelsen, øke bærekraft og forenkle prosesser.
 
Fra manuelle oppgaver som stjal tid og var skadelig for fisken og miljøet, til en automatisert og bærekraftig løsning. Det høres ut som en historie fra fremtiden. Men det er det ikke. Remora Robotics skriver historien som skjer her og nå. Vi håper du vil bli med.

PS! Ikke vent med å søk på denne muligheten da vi intervjuer kandidater fortløpende!

Työpaikasta

Yritys REMORA ROBOTICS AS
Paikka Dusavikveien 39
Kaupunki Stavanger
Lääni Rogaland
Työnimike Customer Success Manager
Lisäys Snarest
Työpaikat 1
Jobreg ID 430800
Takaraja 10.06.2025

Show my interest
Tallenna

Luo työnhakuprofiili

Luomalla Jobreg-profiilin olet löydettävissä useiden rekrytoijien ja yritysten hauissa, jotka etsivät ehdokkaita. Jobreg rekisteröityminen on ilmaista!

Luo profiili
Kontaktihenkilöt
Mats Løstegård
Rådgiver, Partner & CEO
mats@firstrate.no


3 Avoimet työpaikat

Lee Harald Aas
Senior Rådgiver
lee@firstrate.no
1 Avoimet työpaikat

Hae tästä Takaisin