Erfaring med administrasjon klar for nye oppdrag etter sommeren?
Centric Finance Professionals AS

Erfaring med administrasjon klar for nye oppdrag etter sommeren?

Centric Finance Professionals AS
Centric Finance Professionals er spesialister på bemanning og rekruttering innen økonomi og arkiv. Vi tilbyr faglig utvikling og utfordrende oppdrag hos noen av landets mest spennende selskaper.
Flere av våre kunder ser til stadighet etter dyktige ressurser til varierte roller innen back-office, kontor eller koordinering. Vi ønsker derfor å være proaktive med kandidater og ser etter deg som er både nysgjerrig, effektiv og litt "på" av natur. Våre kunder har stort sett hektiske arbeidsdager, der du må like å sjonglere oppgaver innen koordinering, kommunikasjon, avtaler, planlegge og tilrettelegge for at aktiviteter i selskapene blir gjennomført effektivt og problemfritt. Om du er ledig til oppstart på kort varsel er dette et stort pluss.
  
Arbeidsoppgaver kan være, men er ikke begrenset til:
  • Fakturering
  • Kundeservice
  • Håndtere ordre
  • Oppdatere systemer
  • Kommunisere planlagte aktiviteter og forhandle med kunder
  • Følge opp at aktiviteter gjennomføres i samsvar med prosedyre, regler og forskrifter
  • Holde oversikt over alle avtaler, manualer og portaler, samt tildele og koordinere riktig ressurs til riktig prosjekt
 
Ønskede kvalifikasjoner:
  • Bachelorgrad, fortrinnsvis innen økonomi. Erfaring kan kompensere mot manglende utdannelse
  • Noen års arbeidserfaring i liknende stillinger innen backoffice/økonomi
  • Du liker en travel arbeidshverdag, der du må sjonglere en rekke ulike oppgaver samtidig for å overholde korte tidsfrister
  • Ha god systemforståelse, og ha evnen til raskt å sette deg inn i nye systemer
  • Det er viktig at du er organisert, strukturert og detaljorientert
  • Til slutt er det veldig viktig at du har svært sterke kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk
  • Vi oppfordrer også nyutdannede med rett innstilling og motivasjon til å søke
 
Hvem er du?
Du kjenner deg igjen i det å være hardtarbeidende og du strekker deg alltid litt ekstra for å få levert gode resultater. Videre er du en lagspiller, samtidig som at du er selvdreven og jobber godt alene. Du tør å ta egne beslutninger, er teknisk god og kommer opp med nye ideer for forbedring og effektivitet. Det er også viktig at du forstår viktigheten av struktur, fleksibilitet og kommunikasjon i et team med høyt tempo. 
 
Vi ser frem til å høre fra deg, og gleder oss til å lese din søknad.
 
Aktuelle søkere vil bli kontaktet fra midten av August.

Om arbetet

Företag Centric Finance Professionals AS
Stad Kirkegata 15
Stad Oslo
Kommun Oslo
Hemsida Click here
Titel Åpen søknad - Administrativ ressurs
Tillträde Etter avtale
Lön Etter avtale
Jobb 2
Följ oss på
Jobreg ID 445345
Sista ansökningsdag 10.08.2025

Show my interest
Spara

Skapa jobbsök-profil

Genom att skapa en profil på Jobreg kommer du finnas tillgänglig i sökningar för ett antal rekryterare och företag som letar efter kandidater. Registrering hos Jobreg är gratis!

Skapa profil
Kontaktperson
Kristin Langholm
Rekrutteringsrådgiver
kristin.langholm@centric.eu
17 Lediga jobb

Sök här Tillbaka