Har du bakgrunn fra revisjon og drømmer om en karriere i eiendomsbransjen?
Tress Business Management AS

Har du bakgrunn fra revisjon og drømmer om en karriere i eiendomsbransjen?

Tress Business Management AS
Tress Eiendom er et godt etablert investerings- og eiendomsselskap lokalisert i Oslo. Selskapet ble etablert av Jarle Villumstad i 2012 og har i dag et dedikert team på 9 ansatte, og er i stadig vekst. Selskapet forvalter en portefølje med næringseiendom til en verdi av 1,5 Mrd. Strategien til selskapet er å investere i eiendom beliggende utenfor CBD og innenfor 1,5 time utenfor Oslo, gjerne med nærhet til et knutepunkt/infrastruktur. Tress Eiendom består av Tress Business Management AS, Tress Asset Management AS og Tress Fonds AS. Virksomheten omfatter etablering av eiendomsselskaper, eiendomsinvesteringer, forvaltning og utvikling av eiendom. Tress søker å være investors beste sparringspartner fra A til Å ved å ta aktivt eierskap til hele verdikjeden, fra finansiell strukturering til eiendomsutvikling. Se mer på tresseiendom.no
Hos Tress Eiendom kan du utforske et univers av muligheter. Vår suksess er drevet av vårt engasjerte team av motiverte eiendomsfolk, og vi tror på å investere i våre ansatte. Vi vokser nå videre og ønsker å utvide økonomi-teamet med ytterligere en dyktig og engasjert Business Manager. Som Business Manager i Tress Eiendom vil du ha ansvar for økonomisk forvalting av en portefølje med eiendomsselskaper og jobbe tett med ledelsen. Hos oss får du mulighet til å bryne deg på utfordrende og varierte arbeidsoppgaver. Vi har et godt og inkluderende arbeidsmiljø med 9 dedikerte ansatte som jobber med stor grad av frihet under ansvar. Vi har korte beslutningslinjer, og som Business Manager vil du rapportere direkte til CFO.

Arbeidsoppgaver
  • utarbeidelse og oppfølging av budsjett og likviditet
  • utarbeidelse av regnskap og skattemeldinger, selvstendig eller i samarbeid med ekstern regnskapsfører
  • løpende rapportering til styre og investorer, samt deltakelse i styremøter og generalforsamlinger
  • analyse og utredning i forbindelse med nye prosjekter/investeringer
  • bistå ved eiendomstransaksjoner, eksempelvis finansiell due diligence, kjøpesumsberegninger og pro & contra oppgjør
  • bistå ved omstruktureringer (fisjon/fusjon), samt kapitalendringer og andre EK-transaksjoner
  • støtte eiendomsforvalter/byggeprosjektsjef i faglige problemstillinger
  • beregning og oppfølging av MVA-nøkler samt oppfølging av justeringsoversikter
  • ansvar for avregning og fakturering av felleskostnader og husleie
  • har du erfaring og interesse for ESG, vil det være mulig å involvere seg i dette arbeidet
  • Tress kjøper regnskapstjenester av Aider, jobben vil derfor inneholde lite regnskapsføring

Krav til kvalifikasjoner
  • høyere økonomisk utdannelse
  • 2-5 års relevant erfaring, fortrinnsvis fra revisjon 
  • faglig dyktig innenfor regnskap, skatt og avgift- og selskapsrett
  • erfaring med eiendom er et stort pluss, men ikke et krav
  • gode Excel-kunnskaper og generell interesse for digitalisering 

Personlige egenskaper
Vi søker deg som har en høy gjennomføringsevne med en systematisk tilnærming til arbeidsoppgavene, med nøyaktighet og punktlighet i utføringen. Du setter deg raskt inn i faglige problemstillinger og har god vurderingsevne. Sist, men ikke minst, er vi i Tress av klar oppfatning om at jobben gjøres best når man har det gøy. Har du derfor et brennende engasjement for faget, godt humør og en positiv innstiling, så tror vi at du vil trives godt sammen med oss.

Vi tilbyr
Vi tilbyr en sentral rolle i et forvaltnings-/eiendomsselskap. Du vil bli eksponert mot flere fagområder, som regnskap, skatt, avgift, finans og eiendom, noe som vil gi deg mange spennende og varierte arbeidsoppgaver. Selskapet består i dag av et erfarent og kompetent team med stor beslutningskraft og gjennomføringsevne. Vi arbeider med stor grad av frihet under ansvar og ønsker en Business Manager som ønsker å bidra til å utvikle selskapet videre. Konkurransedyktige betingelser. Tress gruppen holder til i nye og moderne kontorer ved Holmlia stasjon, kun 12 minutter med tog fra Oslo S.

Virker dette interessant ber vi deg, i henhold til GDPR, søke via www.financepeople.no, og ikke direkte på mail til oppgitt kontaktperson. Ved spørsmål kan du kontakte FinancePeople ved Mona Gabrielsen på mobil 917 46 917 eller på mona.gabrielsen@financepeople.no. 

Alle henvendelser behandles konfidensielt.

Søknader behandles fortløpende.
 


Om stillingen

Firma Tress Business Management AS
Sted Asperudveien 67
By Oslo
Fylke Oslo
Nettside Klikk her
Arbeidstittel Business Manager
Tiltredelse Etter avtale
Lønn Etter avtale
Stillinger 1
Jobreg ID 371188
Søknadsfrist Vi behandler søknader fortløpende

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktperson
Mona Gabrielsen
Partner/DNV GL sertifisert rekrutterer
mona.gabrielsen@financepeople.no


6 Ledige stillinger

Søk her Tilbake