Servicegrossistene AS

Har du erfaring fra offentlige anbud og trives med å være tett på dine kunder? Da er du kanskje vår nye Salgssjef anbud

Servicegrossistene AS
Servicegrossistene er en lokalt forankret, profesjonell og kunde-nær fullsortimentsleverandør til det norske storhusholdningsmarkedet. Servicegrossistene består av 21 selvstendige medlemmer over hele landet med dyp forankring i sitt lokalmiljø. Servicegrossistene leverer til alle typer kunder i hele Norge, både til lands og vanns. En rekke kunder innen privat, offentlig og offshore-sektoren, ser verdien av Servicegrossistenes brede sortiment og lokale forankring. Som den fleksible og kundeorienterte fullsortimentsspesialisten, får du de kjente merkevarene, de lokale spesialitetene og den gode servicen fra oss i Servicegrossistene. Servicegrossistene vokser og forventer å passere fire milliarder i omsetning i 2020. Vårt kjedekontor har nye og moderne lokaler, sentralt lokalisert på Lilleaker, og består av 24 engasjerte ansatte. Salgsavdelingen skal nå styrkes med en ny Salgssjef anbud.
Om rollen  
                                                         

Servicegrossistene vokser mer enn markedet for øvrig med en betydelig del av omsetningen i offentlig sektor, og du blir en del av et team med engasjerte kolleger og flat struktur.
Som Salgssjef anbud vil du være drivkraften for å tilrettelegge for at våre medlemsgrossister vinner flest mulig anbud. Du vil ha et særlig fokus på offentlige kunder, men du vil også kunne få jobbe med større anbud i privat sektor og i offshore-sektoren.

Hos Servicegrossistene vil du få en spennende arbeidshverdag hvor du som en del av kjedekontoret vil ha ansvaret for kunder og anbud over en viss størrelse, i tillegg til å støtte våre medlemsgrossister i deres salgs- og anbudsarbeid.

I tillegg til å jobbe taktisk og operativt med anbud, vil du ha ansvaret for å følge opp og være tett på kundene underveis i avtaleforholdet for å sikre god kundetilfredshet, samt at kunder beholdes og utvikles over tid.

Rollen er en naturlig rådgiver og sparringspartner ut mot våre medlemsgrossister, og en viktig del av jobben vil være å bygge robuste samarbeidsrelasjoner til disse.

Om deg og din bakgrunn

Vi ser for oss at du har minimum 5 års relevant erfaring og god kjennskap til offentlige anbudsprosesser.

Vi tror også at du har erfaring med å utvikle kunder gjennom forståelse av deres behov, synliggjøring av verdier og tett oppfølging. Vi ønsker å lykkes sammen, og som en del av et kjedekontor for medlemmer er det viktig at du trives med å samarbeide og veilede andre. Dette vil også kreve at du har god forretningsforståelse, evner å være diplomatisk, samtidig som du utøver innflytelse og får folk med deg.

Det vil være en klar fordel at du har en strukturert arbeidsmetodikk med øye for detaljer, samtidig som du trives med å bygge relasjoner og kan skape resultater i samarbeid med andre.
Hverdagen kan til tider være hektisk med krav og forventninger fra både kunder og medlemmer, det er derfor viktig at du trives med høyt tempo og at du evner å holde hodet kaldt under press. 
I tillegg er det ønskelig med følgende bakgrunn/kompetanse:
  • Høyere utdannelse innen økonomi/marked med god tallforståelse
  • Kjennskap til storhusholdning/HoReCa
  • Gode formuleringsevner både muntlig og skriftlig
  • Erfaring fra prosjektledelse med mange involverte
Om oss

Hos oss blir du en del av et jordnært, sosialt og hyggelig miljø med engasjerte kolleger. Vi jobber sammen for å lykkes i en hektisk og spennende hverdag..
 

Om stillingen

Firma Servicegrossistene AS
Sted Lilleakerveien 10
By OSLO
Fylke Oslo
Nettside Klikk her
Arbeidstittel Salgssjef anbud
Stillinger 1
Jobreg ID 112306
Søknadsfrist Snarest

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktpersoner

Jannicke Martinsen
Daglig leder/rådgiver
jannicke.martinsen@orion-search.no


2 Ledige stillinger

Søk her Tilbake