Har du et hvileår fra studiene,nylig ferdig med utdanningen eller rett og slett klar for noe nytt?
Add Persona AS

Har du et hvileår fra studiene,nylig ferdig med utdanningen eller rett og slett klar for noe nytt?

Add Persona AS
Add Persona er et bemannings- og rekrutteringsbyrå med fokus på kvalitet, personlig oppfølging og tilgjengelighet. Vi spesialiserer oss innenfor teknisk, økonomisk og administrativ personell. Våre rådgivere har bred erfaring innenfor faget.

Vil du ha en meningsfull og variert hverdag i en internasjonal virksomhet – samtidig som du får verdifull erfaring og en fot innenfor næringslivet? 

Nå har du sjansen! Vi ser etter en positiv og strukturert person som vil bli en del av et dyktig team i Oslo. Perfekt for deg som er i et hvileår fra studier, nylig ferdig med utdanningen eller rett og slett klar for noe nytt!

Om stillingen:

Hos vår kunde får du jobbe tett med både kunder og kolleger i Norge og utlandet. Arbeidsmiljøet er hyggelig og uformelt, og du vil ha en viktig rolle i å sikre god service og flyt i hverdagen. Du trenger ikke mye erfaring – det viktigste er at du har riktig holdning og lyst til å lære:-) Du blir en del av et lite og effektivt kundesenter med fire medarbeidere – to i Oslo og to i Polen. 

Dine viktigste oppgaver:

  • Besvare og håndtere kundehenvendelser via telefon, e-post og nettside
  • Registrere og følge opp bestillinger og serviceoppdrag
  • Koordinere og fordele oppdrag internt
  • Sørge for god kommunikasjon og oppfølging overfor deres kunder

Vi ser etter deg som:

  • Er serviceinnstilt, høflig og pålitelig
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter – snakker og skriver flytende norsk og engelsk
  • Er strukturert og trives med å ha ansvar
  • Er en lagspiller, men jobber også godt selvstendig
  • Liker å finne løsninger og yte god kundeservice
     

Arbeidssted og praktisk info:

  • Arbeidssted: Flotte kontorlokaler sentralt i Oslo
  • Arbeidstid: Mandag til fredag, kl. 08:00–16:00
  • Lønn: ca. 38 000 – 42 000 kr per måned, avhengig av erfaring
  • Oppstart: Etter avtale – gjerne snarest!

Vi tilbyr deg:

Verdifull erfaring i et solid, internasjonal selskap som bidrar med teknologi som i stor skala kan modernisere bygninger og infrastruktur i byer og lokalsamfunn. Dette gjør det mulig for deres kunder å komme raskere i gang med det grønne skiftet.
  • Et trygt og inkluderende arbeidsmiljø
  • God opplæring og støtte fra erfarne kolleger
  • En variert arbeidshverdag hvor du får utviklet deg faglig og personlig

Høres dette ut som en spennende mulighet for deg? Registrer deg ved å bruke linken i annonsen, last inn din CV og eventuelt en kortfattet søknad som sier noe om hvorfor du kan passe til denne stillingen. Vi vurderer søknader fortløpende – så ikke vent for lenge!  Ta kontakt hvis du har spørsmål til stillingen eller selskapet. Ønsket oppstart medio august. 

Vi venter spent på å høre fra deg:-)



About the job

Company Add Persona AS
City Oslo
County Oslo
Webpage Click here
Title Ordre- og servicekoordinator
Accession Medio august
Salary Konkurransedyktige betingelser
Jobs 1
Jobreg ID 444666
Deadline Snarest

Show my interest
Save

Create job search profile

By creating a profile in Jobreg you will be available in the search for a number of recruiters and companies that are looking for candidates. Registration in Jobreg is free!

Create profile
Contact persons
Marit Rabbe Husby
Daglig leder
+4741577755
Marit.rabbe@addpersona.no


13 Available jobs


Apply here Back