Liker du å organisere, og er ryddig, strukturert og selvdreven?
Innova Bygg AS

Liker du å organisere, og er ryddig, strukturert og selvdreven?

Innova Bygg AS
Innova Bygg AS er et lite, men svært effektivt totalentreprenørselskap med base på Grini Næringspark. Med en årlig omsetning på litt i underkant av 100 millioner, jobber vi med noen av de mest eksklusive boligprosjektene i Norge, primært i Oslo. Våre kunder er privatpersoner som ønsker det absolutt beste innen nybygg og totalrehabilitering. I våre prosjekter samarbeider vi svært tett med noen av de mest anerkjente interiørarkitektene og arkitektene. I en tid der bransjen sliter, opplever vi sunn vekst – mye takket være vår dedikasjon, kvalitet og nære oppfølging av prosjektene. Vi drives av to aktive eiere som selv er tungt involvert i driften og som fungerer som prosjektledere i våre prosjekter. Hos oss er strukturen flat, samarbeidet nært og tempoet høyt – men vi har det også gøy på veien, det er viktig.

Innova Bygg AS søker en strukturert og engasjert medarbeider som ønsker å være med og utvikle en helt ny rolle i selskapet.

Som Prosjektlederassistent og kontoransvarlig vil du bli en nøkkelperson i den videre utviklingen av driften – en høyre hånd til eierne, og en trygg ressurs som holder hjulene i gang når de er ute på prosjektene.
Du vil jobbe tett med eierne og ha et selvstendig ansvar for det administrative på kontoret, samtidig som du bidrar aktivt inn i prosjektene våre. Rollen gir store muligheter til å forme egen arbeidshverdag og utvikle stillingen videre.

Arbeidsoppgaver
  • Bistå prosjektledere og byggeledere til planlegging av fremdrift, innkjøp, og gjennomføring av prosjektene.
  • Strukturere og følge opp innkjøp av sluttprodukter i samarbeid med prosjektledere og interiørarkitekter
  • Bistå i anbudsprosesser, innhente og strukturere tilbud fra underleverandører, og organisere underlag til kunde.
  • Følge opp administrative oppgaver
  • Ansvar for oppdatering av nettside og Instagram dersom ønskelig.
    Avtale billedtaking av prosjekter med fotograf.
  • Være en pådriver for systematisering, rutineutvikling og effektivisering.
  • Prosjektføring av bilag, og kontrollere mot tidligere innhentede tilbud.

Kvalifikasjoner
  • Utdanning innen økonomi eller administrasjon er en fordel
  • Erfaring fra byggebransjen og/eller innkjøp av produkter som fliser, parkett, VVS, etc. er en fordel
  • Gode ferdigheter i Excel og generell systemforståelse er et krav
  • Erfaring med Tripletex, Microsoft 365, Teams og OneDrive er en fordel (men ikke et krav)
  • Meget god skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk og engelsk
  • Førerkort klasse B
Personlige egenskaper
  • Positiv, proaktiv og løsning orientert.
  • Liker tett samarbeid, og trives i en liten, uformell organisasjon
  • Komfortabel med ansvar og å jobbe alene store deler av tiden
  • Svært strukturert og selvgående
  • Sulten på utvikling og klar for å vokse sammen med selskapet
Vi tilbyr
  • En unik mulighet til å bli med på reisen i et selskap i vekst
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i en svært fleksibel hverdag
  • Et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø med stor takhøyde
  • Fleksibilitet i arbeidstid så lenge du tar ansvar og leverer
  • Konkurransedyktige betingelser
Høres dette spennende ut? Send oss din CV og en kort beskrivelse av hvorfor du tror du er den rette kandidaten til denne jobben. Vi gleder oss til å høre fra deg!
 
Se gjerne mere om oss på nettsiden vår (www.innovabygg.no) eller på Instagram.


Om jobbet

Selskab Innova Bygg AS
By Grini Næringspark 12
By Bærum
Region Viken
Hjemmeside Click here
Titel Prosjektlederassistent/kontoransvarlig
Tiltrædelse Etter avtale
Stillinger 1
Følg os på
Jobreg ID 427562
Frist for indsendelse Snarest

Show my interest
Gem

Opret jobsøgningsprofil

Ved at oprette en profil i Jobreg vil du være tilgængelig i søgning for en række rekrutterere og virksomheder, der søger kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opret profil
Kontaktperson
Lars Martin Osen
Rekrutteringsnsvarlig
LMO@people.no
2 Ledige stillinger

Ansøg her Tilbage