Ønsker du å bidra til å sikre bedre vareflyt hos en ledende leverandør innen marine og offshore?
TMC Compressors

Ønsker du å bidra til å sikre bedre vareflyt hos en ledende leverandør innen marine og offshore?

TMC Compressors
TMC Compressors er verdens ledende leverandør av trykkluftsystemer for offshore og marin bruk. Produktspekteret omfatter skruekompressorer, tørker og filtre for ethvert trykkluftbehov ombord. Kundene er rederier, verft og offshoreselskaper over hele verden, og vi har et verdensomspennende nettverk for salg, service og deler. Hovedkontor ligger i Oslo, og vi har også kontor i Singapore, Korea og Kina. TMC er et spennende selskap i god utvikling. Vårt marked stiller stadig større krav til gode, kosteffektive og miljøriktige løsninger og vår filosofi er å ligge i forkant av utviklingen. Medarbeiderundersøkelser viser at våre ansatte trives godt og vi legger vekt på å kombinere hardt arbeid med sosiale aktiviteter og et godt miljø.

Har du en lidenskap for innkjøp og logistikk? Da kan denne spennende stillingen være akkurat det du leter etter! Som en del av Operations-teamet hos oss i TMC vil du spille en sentral rolle i å sikre effektive løsninger for vår internasjonale virksomhet innen offshore- og marineindustrien. Du vil være ansvarlig for opprettelse av ordre, dokumenthåndtering, leverandøroppfølging, og ikke minst vil du ha tett og god kommunikasjon med våre verdifulle kunder og samarbeidspartnere. Du blir en del av vårt dedikerte team for prosjektleveranser til rederi og verft over hele verden, der du vil samarbeide med tolv dyktige og engasjerte kollegaer. Er du klar for å ta det neste steget og bli en del av vårt voksende team?

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for systematisk innkjøp av lagerførte produkter og ordrespesifikke innkjøp fra godkjente leverandører i henhold til retningslinjer
  • Oppfølging av bestillinger og kvalitetskontroll av leveranser
  • Fakturering av salgsordre og krediteringer, samt administrasjon av innkjøpsfakturaer
  • Koordinering av transportbestillinger og vedlikehold av ERP-systemet
  • Aktiv deltakelse i lagerstyring og overholdelse av selskapets retningslinjer
  • Kontroll og oppfølging av kundeordre og innkjøpsordre
  • Utarbeidelse av dokumentasjon og rapportering av avvik til leverandører og kunder
  • Samarbeid med interne avdelinger og eksterne partnere for optimal drift av innkjøps- og logistikkavdelingen

Vi søker deg som har:

  • Relevant utdanning innen innkjøp, logistikk eller tilsvarende
  • Erfaring med expediting og/eller innkjøpsarbeid er ønskelig 
  • God kjennskap til Visma Business eller tilsvarende, ERP-systemer og MS Office-pakken
  • Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

  • Strukturert
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evne til å se muligheter og finne løsninger
  • Effektiv og en do`er  

Arbeidstiden er mandag til fredag, med kjernetid fra klokken 09:00 til 15:00. Gjennom vår fleksitid og hjemmekontorordning forsøker vi å legge til rette for at du skal ha en fleksibel og god arbeidshverdag. Vi kan tilby gratis parkering, kantine og gode pensjons- og forsikringsordninger.

Høres dette ut som noe for deg? Vi oppfordrer deg til å sende inn søknaden din i dag. Vi behandler og vurderer søknader fortløpende. Hvis du ønsker mer informasjon, er du velkommen til å kontakte Lena Nordnes på telefon 982 44 711



Om arbetet

Företag TMC Compressors
Stad Professor Birkelands vei 24D
Stad Oslo
Kommun Oslo
Hemsida Click here
Titel Expediting & Purchasing Coordinator
Jobb 1
Jobreg ID 375346
Sista ansökningsdag 28.05.2024

Show my interest
Spara

Skapa jobbsök-profil

Genom att skapa en profil på Jobreg kommer du finnas tillgänglig i sökningar för ett antal rekryterare och företag som letar efter kandidater. Registrering hos Jobreg är gratis!

Skapa profil
Kontaktperson
Lena Nordnes
Rådgiver
lno@temp-team.no
8 Lediga jobb

Sök här Tillbaka