Save job
By saving the job you can easily access a list of saved jobs for later inspection.
Administrativ Koordinator/Ressurs: For deg som liker høyt tempo og stort ansvar.
På vegne av en solid og veletablert byggmestervirksomhet på Haugalandet, søker vi en Administrativ Koordinator til en sentral rolle på kontoret. Vår kunde er en seriøs aktør med høy aktivitet, og daglig leder trenger nå en nøkkelperson å dele oppgaver med. Vi ser etter deg som har indre driv og trives med å være en verdifull støtte for hele teamet.
Om rollen
Som Administrativ Koordinator er ditt hovedfokus å avlaste daglig leder og sikre en smidig drift av kontoret. Du vil ta del i en rekke administrative oppgaver og får stor grad av selvstendighet til å utføre disse. Rollen er for deg som er proaktiv, liker et høyt tempo og er klar for å ta eierskap til egne ansvarsområder. Arbeidshverdagen er variert, og du vil ha en være en viktig brikke for at arbeidshverdagen går rundt for deg og dine kolleger.
Dine viktigste oppgaver vil være:
Fakturering og forberedelse av tilbud.
Håndtering av HMS-dokumentasjon og annet papirarbeid.
Koordinering av kontor- og prosjektoppgaver.
Bistå kollegaer og avlaste daglig leder i den hektiske hverdagen.
Hvem vi ser etter
Vi søker en oppegående og IT-kyndig person som er nysgjerrig på å lære nye programmer. Du er ikke redd for å trykke deg frem og har interesse for digitale verktøy. Vi ser gjerne at du har bransjeerfaring og en grunnleggende forståelse for bygg og anlegg, i tillegg til et sterkt ønske om å hjelpe andre.
Du bør ha:
Erfaring med administrative oppgaver, gjerne fra bransjen.
En utpreget evne til å jobbe selvstendig og strukturert.
Gode IT-kunnskaper.
Et sterkt ønske om å lykkes og et godt humør.
Vi tilbyr
En sentral og innflytelsesrik rolle.
Mulighet for å velge mellom 60%, 80% eller 100% stilling - dette kommer litt an på hva og hvor mye du kan bidra med.
En trygg arbeidsplass i et solid selskap.
Et sosialt og uformelt arbeidsmiljø med "god takhøyde".
Konkurransedyktige betingelser.
Er dette noe for deg?
Send oss din CV og søknad, eller ta en uforpliktende prat med oss.
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Senior Rådgiver Thorleif Reinertsen i People Haugesund:
Tlf. 991 69 959
E-post: tr@people.no
Søknadsfrist: 21. oktober 2025.
Vi vurderer søknader fortløpende og oppfordrer deg til å søke snarest. Vi forbeholder oss retten til å ansette før søknadsfristen utløper dersom vi finner den rette kandidaten.
Yritys | People Haugesund / RMB Rekruttering AS |
Paikka | Industrigata 14 b |
Kaupunki | Haugesund |
Lääni | Rogaland |
Verkkosivu | Click here |
Työnimike | Administrasjonskoordinator |
Lisäys | Etter avtale |
Palkka | Etter avtale |
Työpaikat | 1 |
Seuraa meitä | |
Jobreg ID | 449521 |
Takaraja | 21.10.2025, søknades behandles fortløpende. |
Luomalla Jobreg-profiilin olet löydettävissä useiden rekrytoijien ja yritysten hauissa, jotka etsivät ehdokkaita. Jobreg rekisteröityminen on ilmaista!
Luo profiili