Ønsker du å jobbe deltid på kundeserviceteamet til Telia?
Loyalty Customer Service AS

Ønsker du å jobbe deltid på kundeserviceteamet til Telia?

Loyalty Customer Service AS
Loyalty er den tidligere TM-avdelingen til Bring Dialog Norge og startet virksomheten allerede i 1995. I dag er Loyalty en nordisk leverandør av kundeservice, møtebooking samt callsenter og har over 350 ansatte fordelt på kontorene i Oslo, Drammen og Stockholm. For å kunne levere den beste løsningen til sine kunder har de tre kjerneverdier som kjennetegner alt de gjør: Redelighet, trygghet og struktur. Loyalty har siden 2018 vært Great Place To Work-sertifisert og har flere ganger blitt kåret til en av landets beste arbeidsplasser i sin kategori.

Hei! 
Vi ser nå etter flere engasjerte og hyggelige kolleger som har lyst til å lære seg kundeservice på deltid ( fulltid er også mulig) ! Vi søker deg som er lærevillig, effektiv og glad i å prate med folk! Vi kan tilby deg en hyggelig jobb i et sosialt, ungt og profesjonelt arbeidsmiljø med rask oppstart, flinke teamledere og kolleger, god opplæring og oppfølging av egen coach under hele opplæringsløpet. Videre er det gode karrieremuligheter innen kundeservice og ledelse.

Dette er en 40% stilling hvor arbeidstidene som tilbyes er:
15:00-19:00 tre ganger i uken + annenhver lørdag 09-16, eller 16:00-19:00 fire ganger i uken + annenhver lørdag 09-16

Ta en titt på bildene og filmen som er lagt ved for å se hvem vi er og hvordan vi har det sammen på jobb. Her har vi det bra, og det kan du også bli en del av :)
Loyalty har også med sine 300 glade ansatte blitt «Great Place to Work»-sertifisert i år, igjen. Dette er en sertifisering som forteller at Loyalty er et hyggelig sted å jobbe, folk trives, og arbeidsforholdene er gode og vel så det. Vi ble også kåret til den 6. beste arbeidsplassen i Norge - Så her er vi sikker på at du også vil trives :)
 
Arbeidsoppgaver

  • Kundeservice over telefon og noe chat
  • Håndtering av bestillinger, fakturahenvendelser og teknisk support (innen TV, internett og mobil)
  • Kundeoppfølging og rådgivning
  • Mersalg 

Vi tilbyr     

  • Deltidsstilling/ Fulltidsstilling
  • Et ungt, energisk og inkluderende arbeidsmiljø
  • Timelønn og provisjon
  • God opplæring og oppfølging fra dedikerte og engasjerte ledere
  • Karriere-program og ledertrening
Oppstart: 08.04.2024 (Det er viktig for oss at du har mulighet til å være på jobb 100% under opplæringsløpet som går over 2 uker!).

Ønskede kvalifikasjoner

  • Har gode kommunikasjonsevner og snakker/skriver flytende norsk
  • Trives med å bruke telefon og PC som arbeidsverktøy
  • Positiv lagspiller med gode samarbeidsevner
  • Du har et langsiktig perspektiv og ser for deg å jobbe minst 1-2 år hos oss
  • Loyalty investerer i sine ansatte og ønsker at de skal bli. Vi tilbyr alt fra coaching, kurs og ledertreningsprogram. Ønsker du en arbeidsplass der du kan utvikle deg, vokse og bygge karriere burde du ta kontakt med meg for å høre mer! 


Velkommen med din søknad!

 



Om stillingen

Firma Loyalty Customer Service AS
Sted Maridalsveien 323 A
By Oslo
Fylke Oslo
Nettside Klikk her
Arbeidstittel Kundeservicemedarbeider
Tiltredelse 08.04.2024
Lønn Fastlønn og provisjon
Stillinger 7
Jobreg ID 369076
Søknadsfrist Snarest!

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktperson
Annicken Resen
Rekrutteringsrådgiver
+4740675000
annicken@assento.no


7 Ledige stillinger

Søk her Tilbake