Stortrives du med effektive ordreprosesser og fornøyde kunder? Da trenger vi deg på teamet!
Temp-Team   avd. Sandvika

Stortrives du med effektive ordreprosesser og fornøyde kunder? Da trenger vi deg på teamet!

Temp-Team avd. Sandvika
Temp-Team leier ut personell og rekrutterer kandidater til faste stillinger innen de fleste bransjer og stillingskategorier. Vår målsetning er å levere dyktige og motiverte medarbeidere som innfrir våre kunders krav til både faglige kvalifikasjoner og personlige egenskaper. I vår forretningsmodell fokuserer vi på tett personlig oppfølging, etisk forretningsførsel og leveranse som avtalt. Temp-Team ble etablert i Norge i 1985, og har nå 15 avdelinger lokalisert i Bergen, Drammen, Follo, Hønefoss, Kristiansand, Oslo, Romerike, Sandvika, Sarpsborg, Stavanger, Trondheim, Tromsø, og Tønsberg. Vi har også en egen spesialistavdeling for bil og mekanikk. Vårt hovedkontor ligger ved Nationaltheatret i Oslo. Temp-Team inngår i Juhler Group, en internasjonal gruppe av rekrutterings- og bemanningsbyråer med kontorer i Norge, Sverige, Finland, Danmark, og England. I Norge har gruppen om lag 50 internt ansatte og hadde en omsetning på 228 mill. i 2024.
Vår oppdragsgiver har kontorer i Sandvika i Bærum, og er en kjent merkevare innen sitt fagsegment. Nå søker vi en engasjert og fremoverlent ordremedarbeider til å ivareta deres kunder på beste måte. Ditt arbeidsverktøy i en hektisk jobbhverdag vil være telefon og mail, og sammen med resten av kundesenteret skal du sørge for at kundene føler seg godt ivaretatt og får rask og effektiv oppfølging. Dette er et i utgangspunktet et vikariat, men med gode karrieremuligheter for rette person. Oppstart er ønsket så snart som mulig.


I denne stillingen ønsker vi deg som stortrives når du:

 
  • Sikrer gode ordreprosesser ved å effektuere bestillinger på mail og telefon
  • Registrerer og bekrefter ordrelinjer i database, og sørger for at ordrelister blir mottatt av hovedlager 
  • Sørger for at prislister og produktinformasjon er oppdatert, i tillegg til å bistå med kontoroppgaver tilknyttet kundesenteret
  • Aktivt bistår kunder med support, bestillinger, salgskontrakter og oppfølging i salgsprosesser

     
Hvilke kvalifikasjoner og erfaring innehar du?
 
  • Du har gjerne erfaring fra butikk, kundesenter eller ordrekontor, og er klar for neste steg i din salgskarriere
  • Du har generelt god datakompetanse, og gjerne erfaring fra CRM-systemer
  • Du trives godt med hektiske dager, og blir engasjert og motivert av kundekontakt
  • Du er en naturlig «teamplayer», som liker å brette opp ermene og bidra til et solid og hyggelig arbeidsmiljø
  • Du behersker norsk godt muntlig og skriftlig

Arbeidstid er 08:00-16:00 mandag til fredag.

Vi kan tilby en spennende og hektisk jobbhverdag, der du absolutt får muligheten til å bli en nøkkelspiller på teamet! 

Ta gjerne kontakt med Elin i Temp-Team Sandvika hvis du har spørsmål om stillingen.

 

Om stillingen

Firma Temp-Team avd. Sandvika
Sted Løkketangen 12B
By Bærum
Fylke Viken
Nettside Klikk her
Arbeidstittel Ordremedarbeider kundesenter
Tiltredelse Snarest
Lønn Etter avtale
Stillinger 1
Følg oss på
Jobreg ID 423021
Søknadsfrist 30.04.2025

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktperson
Elin Andersen Grønnerød
Rekrutteringsansvarlig
+4722059600
egr@temp-team.no
2 Ledige stillinger

Søk her Tilbake