Save job
By saving the job you can easily access a list of saved jobs for later inspection.
På vegne av vår kunde søker vi nå en erfaren og engasjert teamleder til et interimoppdrag med oppstart i juni. Oppdraget varer til starten av 2026 og innebærer lederansvar for et kompetent team innen systemvedlikehold.
Som teamleder får du ansvar for en gruppe på 6–7 medarbeidere. Du vil lede det daglige arbeidet, følge opp teamets utvikling og bidra til å styrke samarbeid og struktur i avdelingen.
Minimum 3–5 års erfaring som leder med personalansvar
Erfaring fra konsulentmiljø er en fordel, men du må også ha jobbet som leder i en linjeorganisasjon
Fordel med erfaring innen prosessforbedring og/eller systemutvikling i større konsern
Evne til å lede både mennesker og endring i en operativ hverdag
Et spennende oppdrag i en større virksomhet
Mulighet til å gjøre en tydelig forskjell i en viktig funksjon
Et godt arbeidsmiljø med høy fagkompetanse
Løpende oppfølging fra oss gjennom hele oppdraget
Oppstart: Juni 2025
Varighet: Frem til starten av 2026
Søknadsfrist: Vi vurderer kandidater fortløpende – send inn så snart som mulig
Selskab | Ascender |
By | Otto Sverdrups gate 4 |
By | Oslo |
Region | Oslo |
Hjemmeside | Click here |
Titel | Teamleder |
Tiltrædelse | Snarlig |
Løn | Etter avtale |
Stillinger | 1 |
Jobreg ID | 429328 |
Frist for indsendelse | Vi vurderer søknader fortløpende |
Ved at oprette en profil i Jobreg vil du være tilgængelig i søgning for en række rekrutterere og virksomheder, der søger kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!
Opret profil