Save job
By saving the job you can easily access a list of saved jobs for later inspection.
Arbeidsoppgaver
Kunden søker en (-1-) erfaren tech lead til teamet "Framtidens kundeservice". Tech leaden vil jobbe i et tverrfaglig produktteam, tett med designer, produktleder og domeneeksperter. Tech leaden skal forstå og kartlegge hvordan systemer og datastrømmer henger sammen i dag, og hvordan vi skal videreutvikle, bygge eller kjøpe robuste tekniske løsninger for framtiden.
Tech leaden skal sammen med produktteamet definere behov, spesifisere hvordan teknologistakken bør se ut, vurdere kostnader og ressursbruk ved de ulike alternative løsningene.
Vi jobber etter smidige utviklingsmetoder og er organisert i tverrfaglige produktteam. Vi har en moderne teknologistakk med blant annet Kafka, AWS, Kubernetes, Snowflake og mikrotjenester i en datadrevet arkitektur.
I første omgang er personen tiltenkt å jobbe i Fremtidens kundeservice, men personen vil også kunne gå inn i andre oppdrag.
Per i dag består teamet av en produktleder, to designere og en domeneekspert på kundeservice. Nå trenger vi en teknolog i form av en kodene arkitekt, eller det vi kaller en tech lead. I en discoveryfase vil du være en stor bidragsyter i å kartlegge hvordan systemer og datastrømmer henger sammen i Ruter i dag, og hvordan vi skal videreutvikle, bygge eller kjøpe robuste tekniske løsninger for framtiden. Det vil derfor være mer discovery og arkitektur enn koding i starten. Dette vil endre seg etterhvert som teamet og innsikten modnes. Det er derfor viktig at du er en kapabel fullstack-utvikler som har erfaring med å lage/teste prototyper for rask iterasjon og hypotesetesting og har erfaring med å lage nye tjenester basert på brukerbehov.
Etter hvert vil ansvarsområdet ditt også inkludere utviklingsprinsipper, å være ansvarlig for teamets tekniske kompetanse og produktenes livsløp.
Kundeservice og kundedata er et område der det er viktig å holde tunga rett i munn i forhold til personvern. Du vil derfor bidra med din teknologiske ekspertise i personvernspørsmål og utarbeidelse av DPIA og risikoanalyser. Vi bruker AI i dagens løsninger på kundeservice, og ser for oss å fortsette med det i fremtidige løsninger. Du vil derfor kunne jobbe med integrasjon av AI-modeller i forskjellige systemer. Et annet viktig aspekt er data fra et analytisk perspektiv, ikke kun operasjonelle data. I flere team i Ruter har vi personer med tradisjonell utviklerkompetanse og data engineers. I første omgang vil det ikke være noen dedikerte data engineers i teamet, så tech leaden vil måtte jobbe med og ha noe kompetanse på analytiske data.
For mer informasjon se vedlegg
Yritys | TalentCo (hos kunde) |
Paikka | Lysaker Torg |
Kaupunki | Lysaker |
Lääni | Oslo |
Verkkosivu | Click here |
Työnimike | Tech lead |
Lisäys | Snarest |
Työpaikat | 1 |
Jobreg ID | 334386 |
Takaraja | Snarest (28.06) |
Luomalla Jobreg-profiilin olet löydettävissä useiden rekrytoijien ja yritysten hauissa, jotka etsivät ehdokkaita. Jobreg rekisteröityminen on ilmaista!
Luo profiili