Telia søker engasjerte kunderådgivere på deltid!
Loyalty Customer Service AS

Telia søker engasjerte kunderådgivere på deltid!

Loyalty Customer Service AS
Loyalty er den tidligere TM-avdelingen til Bring Dialog Norge og startet virksomheten allerede i 1995. I dag er Loyalty en nordisk leverandør av kundeservice, møtebooking samt callsenter og har over 350 ansatte fordelt på kontorene i Oslo, Drammen og Stockholm. For å kunne levere den beste løsningen til sine kunder har de tre kjerneverdier som kjennetegner alt de gjør: Redelighet, trygghet og struktur. Loyalty har siden 2018 vært Great Place To Work-sertifisert og har flere ganger blitt kåret til en av landets beste arbeidsplasser i sin kategori.

Er du vår nye kunderådgiver? Telia søker deg på deltid!
Vi ser nå etter engasjerte kunderådgivere til deltidsstillinger hos Telia, med oppstart 16. juni 2025. Dette er en flott mulighet for deg som ønsker å bygge verdifull erfaring innen kundeservice og teknologi – enten du er student, tar et friår eller ønsker å kombinere jobb med andre aktiviteter. Hos oss får du en meningsfull og lærerik jobb i et sosialt, profesjonelt og støttende arbeidsmiljø. Vi tilbyr grundig opplæring, personlig coaching og gode muligheter for videreutvikling – både innen kundeservice og ledelse. Dette er din sjanse til å utvikle deg, bygge relevant kompetanse og legge grunnlaget for en spennende karriere!
Hvorfor velge Loyalty?
Vi er stolte av å være sertifisert som «Great Place to Work» og rangert som den 8. beste arbeidsplassen i Norge. Hos oss møter du et miljø fylt med engasjement, samarbeid og muligheter. Se bildene og filmen vi har lagt ved, og få en smakebit på hverdagen hos oss – vi gleder oss til å ta imot deg!

Arbeidsoppgaver:   
  • Kundeservice over telefon og noe chat
  • Håndtering av bestillinger, fakturahenvendelser og teknisk support (innen TV, internett og mobil)
  • Kundeoppfølging og rådgivning
  • Mersalg av Telias produkter
Vi tilbyr:   
  • En deltidsstilling med mulighet for å jobbe mer i sommer
  • Et ungt, energisk og inkluderende arbeidsmiljø
  • Timelønn og provisjon
  • God opplæring og kontinuerlig oppfølging fra dedikerte og engasjerte ledere
  • Karriere-program og ledertrening
  • Flotte kontorer og fantastisk cantine 
  • Treningssenter i bygget 

Oppstart: 16.06.2025
Ønskede kvalifikasjoner
  • Har gode kommunikasjonsevner og snakker/skriver flytende norsk
  • Trives med å bruke telefon og PC som arbeidsverktøy
  • Positiv lagspiller med gode samarbeidsevner
  • Loyalty investerer i sine ansatte og ønsker at de skal bli. Vi tilbyr alt fra coaching, kurs og ledertreningsprogram. Ønsker du en arbeidsplass der du kan utvikle deg, vokse og bygge karriere burde du ta kontakt med meg for å høre mer! 

Velkommen med din søknad



Om stillingen

Firma Loyalty Customer Service AS
Sted Maridalsveien 323 A
By Oslo
Fylke Oslo
Nettside Klikk her
Arbeidstittel Kunderådgivere
Tiltredelse 16. juni
Lønn Fastlønn og bonus
Stillinger 5
Følg oss på
Jobreg ID 429946
Søknadsfrist Snarest!

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktperson
Mathilda Reinfors
Rekrutteringsansvarlig
+4790534790
mathilda@assento.no


21 Ledige stillinger

Søk her Tilbake