Vil du jobbe med kundeservice for Telia?
Loyalty Customer Service AS

Vil du jobbe med kundeservice for Telia?

Loyalty Customer Service AS
Loyalty er den tidligere TM-avdelingen til Bring Dialog Norge og startet virksomheten allerede i 1995. I dag er Loyalty en nordisk leverandør av kundeservice, møtebooking samt callsenter og har over 350 ansatte fordelt på kontorene i Oslo, Drammen og Stockholm. For å kunne levere den beste løsningen til sine kunder har de tre kjerneverdier som kjennetegner alt de gjør: Redelighet, trygghet og struktur. Loyalty har siden 2018 vært Great Place To Work-sertifisert og har flere ganger blitt kåret til en av landets beste arbeidsplasser i sin kategori.

Telia søker kunderådgivere på fulltid og deltid! Bli en del av laget!
Telia søker engasjerte og positive kolleger til vårt unge og dynamiske team, med muligheter for både deltids- og heltidsstillinger! Er du lærevillig, effektiv og motiveres av å gi kundene en førsteklasses opplevelse? Hos oss får du en spennende jobb med oppstart 30. juni på fulltid eller 4. august på deltid, hvor du kan trives i et sosialt, profesjonelt og støttende arbeidsmiljø. Vi tilbyr grundig opplæring, personlig coaching og unike muligheter for videreutvikling innen både kundeservice og ledelse. 

NB: Opplæring er på fulltid (mandag–fredag kl. 08–16), uansett om du søker heltid eller deltid. Spesifiser gjerne om du ønsker å jobbe på fulltid eller deltid!
– Heltid: 30. juni–11. juli
– Deltid: 4.–15. august

Hvorfor velge Loyalty?
Vi er stolte av å være sertifisert som «Great Place to Work»! Hos oss blir du en del av et godt arbeidsmiljø og spennende muligheter. Ta en titt på bildene vi har lagt ved for et innblikk i hverdagen vår – vi gleder oss til å ønske deg velkommen!
Arbeidsoppgaver:

  • Kundeservice over telefon og noe chat
  • Håndtering av bestillinger, fakturahenvendelser og teknisk support (innen TV og bredbånd)
  • Kundeoppfølging og rådgivning
  • Mersalg av Telias produkter

Vi tilbyr:   

  • Fulltidsstilling/deltidsstilling
  • Timelønn og provisjon
  • God opplæring og kontinuerlig oppfølging fra dedikerte og engasjerte ledere
  • Karriere-program og ledertrening
  • Flotte kontorer og fantastisk kantine 
  • Treningssenter i bygget 

Oppstart: 30.06.2025 eller 04.08.2025


Ønskede kvalifikasjoner

  • Har gode kommunikasjonsevner og snakker/skriver flytende norsk
  • Trives med å bruke telefon og PC som arbeidsverktøy
  • Positiv lagspiller med gode samarbeidsevner

Loyalty investerer i sine ansatte og ønsker at de skal bli. Vi tilbyr alt fra coaching, kurs og ledertreningsprogram. Ønsker du en arbeidsplass der du kan utvikle deg, vokse og bygge karriere burde du ta kontakt med meg for å høre mer! 

Velkommen med din søknad!



Om stillingen

Firma Loyalty Customer Service AS
Sted Maridalsveien 323 A
By Oslo
Fylke Oslo
Nettside Klikk her
Arbeidstittel Kunderådgiver
Tiltredelse 30. juni
Lønn Fastlønn og bonus
Stillinger 5
Følg oss på
Jobreg ID 432903
Søknadsfrist Snarest!

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktpersoner
Mathilda Reinfors
Rekrutteringsansvarlig
+4790534790
mathilda@assento.no


21 Ledige stillinger

Luisa Birkeland
Researcher
luisa@assento.no


5 Ledige stillinger

Søk her Tilbake