Bli med å forme fremtidens søkeropplevelse hos Kristiania!
HØYSKOLEN KRISTIANIA - ERNST G MORTENSENS STIFTELSE

Bli med å forme fremtidens søkeropplevelse hos Kristiania!

HØYSKOLEN KRISTIANIA - ERNST G MORTENSENS STIFTELSE
Kristiania leverer forskning og utdanning innen ledelse, organisasjon, markedsføring, kommunikasjon, informatikk, helsevitenskap, innovasjon og kunstfag. Med over 24 000 studenter og et stort utdanningstilbud i Oslo, Bergen og på nett, er Kristiania Norges største uavhengige breddehøyskole. Kristianias oppdrag er å bidra til Norges sosiale og økonomiske utvikling gjennom en problemdrevet og anvendt kunnskapsutvikling og -formidling, i nært samarbeid med arbeidslivet. For å kunne utføre dette oppdraget på en mest mulig effektiv måte, har Kristiania som mål å bli et av Norges første uavhengige universitet.

Er du en engasjert og datadrevet markedsføringsekspert med lidenskap for kundereiser og automatisering? Da kan du være den vi leter etter!
Høyskolen Kristiania søker en dyktig Customer Experience Manager (CXM) til å styrke vårt salgs- og markedsteknologiteam. I denne rollen vil du designe og optimalisere digitale kommunikasjonsløp, forbedre kundereisen fra interessent til student, og sikre effektivitet i salgstrakten. Du vil jobbe tett med dyktige kolleger i et ungt og dynamisk miljø, og få muligheten til å forme din egen rolle og bidra til Kristianias ambisjon om å bli et av Norges første uavhengige universitet.

Hva vil du gjøre?

  • Designe og implementere automatiserte kundedialoger for å øke konverteringsfrekvenser.
  • Overvåke og forbedre kundetilfredsheten gjennom dataanalyse og kundeinnsikt.
  • Identifisere vekstmuligheter og definere målgruppesegmenter.
  • Samarbeide med digital-, marked- og salgssteam og andre avdelinger på Kristiania for å utvikle effektive kundereiser.
  • Teste, måle og optimalisere all kundedialog for å maksimere ROI.
  • Sprintplanlegging, testing og produksjonssetting.
  • Være bindeleddet mellom brukere og Produkteier CRM. 
  • Bidragsyter i CRM-strategien til Kristiania.
Som CXM med spesialisering i marketing automation, bør du kunne koble sammen teknisk kompetanse med en strategisk forståelse for hvordan automatisering kan forbedre kundens opplevelse og drive forretningsvekst.
 

Hvem er du?

  • Høyere utdanning og god teknisk forståelse.
  • Erfaring med CRM-systemer (fordel med Dynamics).
  • Analytisk, systematisk og løsningsorientert.
  • Gode samarbeidsevner og evne til å motivere og utvikle kunderelasjoner.
  • Motivert av å jobbe i et kommersielt miljø og se resultater av arbeidet ditt.

Hvorfor Høyskolen Kristiania?

Vi tilbyr et spennende og utviklende arbeidsmiljø med gode betingelser, fleksibilitet og muligheten til å forme din egen hverdag. Du vil bli en del av et sterkt faglig og sosialt fellesskap, med felles lunsjer, faglige frokoster og mye mer. I tillegg får du ekstra ferieuke mellom jul og nyttår, hele påskeuken fri, og inneklemt dag i Kristi Himmelfart.


 

Om stillingen

Firma HØYSKOLEN KRISTIANIA - ERNST G MORTENSENS STIFTELSE
Sted Kirkegata 17
By Oslo
Fylke Oslo
Nettside Klikk her
Arbeidstittel Customer Experience Manager
Tiltredelse Snarest
Stillinger 1
Jobreg ID 426892
Søknadsfrist Snarest

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktpersoner

Pål Andre Lyngheim
Senior Advisor
pal.lyngheim@dfind.no


1 Ledige stillinger

Søk her Tilbake