Bli med og skap fremtidens arbeidsmiljø hos Scan Sørlie AS!
SCAN SØRLIE AS

Bli med og skap fremtidens arbeidsmiljø hos Scan Sørlie AS!

SCAN SØRLIE AS
SCAN SØRLIE AS er en komplett leverandør av møbler til den profesjonelle bruker Vår erfaring spenner over hele spekteret fra produktutvikling til design, via produksjon av møbler til tegning av komplette løsningsforslag for våre kunder. Vårt produktspekter dekker bruksområder som vestibyle, resepsjon, kontor, møterom, konferanser og kantine/cafè. Vi tilbyr hjelp og veiledning i ditt møbelvalg slik at du får en optimal løsning og en komplett arbeidsdag, og vi både pønsker ut og tegner ut gode løsningsforslag for å bistå våre forhandlere med deres prosjekter.

Vil du være en nøkkelperson i et selskap i vekst?

Vi søker deg som trives med struktur, tempo og samarbeid og som ønsker å bidra til at salgsapparatet fungerer sømløst fra innsiden.

 

Arbeidsoppgaver

I denne rollen vil du ha en variert og viktig hverdag med oppgaver som blant annet:

  • Koordinering av salgs- og serviceaktiviteter med interne avdelinger (markedsføring, ordreavdeling, fabrikk)

  • Opplæring av kunder via telefon knyttet til produkter og løsninger
  • Tilbudsregning og ordreregistrering i ERP-systemet Pyramid
  • Korrektur og utsendelse av salgs- og markedsmateriell
  • Praktisk support mot arkitekter og prosjektmiljøer
  • Innhenting av priser fra fabrikk
  • Håndtering av reklamasjoner og kundesaker
  • Dokumentasjon og ansvar for Miljøfyrtårn-sertifisering og bærekraft
  • Bidra til kontinuerlig forbedring av interne prosesser
  • Ad hoc-oppgaver innen salgsstøtte og backoffice

Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper
Vi ser etter deg som:
        * Er ansvarsfull og jobber selvstendig
        * Er uredd, selvdrevet og stolt av å levere kvalitet
  • Har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
  • Har gode datakunnskaper,  gjerne erfaring med ERP- og CRM-systemer
  • Trives med høyt tempo og mange oppgaver samtidig
  • Er effektiv, strukturert og pliktoppfyllende
  • Har erfaring fra kundeservice, salg eller backoffice
 
Vi tilbyr
  • Et hyggelig og uformelt arbeidsmiljø
  • En stabil arbeidsplass med gode betingelser
  • Muligheter for personlig og faglig utvikling i et voksende konsern

 

Arbeidssted er i Oslo, Hovseterveien 4

Legg gjerne inn en utfyllende CV og søknad. 

Vil du høre mer? Ta kontakt, vi gleder oss til å bli kjent med deg!

For mer informasjon om stillingen, kontakt en av våre rådgivere i Skagerak Consulting:
Trond Boe-Tangen, tlf. 917 43 800, Lisbeth H. Holen, tlf. 400 11 017 eller Odd-Arne Krogstad 907 53 484
Vi behandler selvsagt alle henvendelser strengt konfidensielt, om ønskelig også overfor vår oppdragsgiver.

For å unngå bedrageriforsøk, vil vi presisere at vi aldri ber om BankID-informasjon i søknadsprosessen.
Skagerak Consulting AS er et unikt, tverrfaglig rådgivningsmiljø. Vi jobber med å utvikle mennesker og organisasjoner for å skape varige forbedringer og verdier i offentlige og private virksomheter. Vårt arbeid er basert på en kombinasjon av dokumentert metodikk, praktisk erfaring og en god porsjon sunn fornuft.

Les mer om Skagerak Consulting AS her: www.skc.no

 



Om jobbet

Selskab SCAN SØRLIE AS
By Hovfaret 4,
By Oslo
Region Oslo
Hjemmeside Click here
Titel Salgssupport - Backoffice
Tiltrædelse etter avtale
Løn etter avtale
Stillinger 1
Følg os på
Jobreg ID 449685
Frist for indsendelse 10.10.25

Show my interest
Gem

Opret jobsøgningsprofil

Ved at oprette en profil i Jobreg vil du være tilgængelig i søgning for en række rekrutterere og virksomheder, der søger kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opret profil
Kontaktpersoner
Lisbeth Holen
Seniorrådgiver
lhh@skc.no


12 Ledige stillinger

Odd Arne Krogstad
Seniorrådgiver
oak@skc.no


14 Ledige stillinger

Trond Boe-Tangen
Seniorrådgiver
tbt@skc.no


8 Ledige stillinger

Ansøg her Tilbage