Eksporthelten vi leter etter – er det deg?
Randstad AS

Eksporthelten vi leter etter – er det deg?

Randstad AS
Randstad er verdens største HR-selskap. Vi har bred innsikt i markedet og hjelper våre kunder med å skape den mangfoldige og fleksible arbeidsstyrken de trenger for å lykkes. Vi tilbyr like muligheter for alle - uansett bakgrunn, og jobber målrettet med å hjelpe folk å realisere sitt sanne potensial gjennom hele arbeidskarrieren. Randstad ble grunnlagt i 1960 og har sitt hovedkontor i Diemen, Nederland. Globalt er vi tilstede i 29 markeder med 46 000 ansatte. I Norge har vi ca. 200 ansatte på kontorer over hele landet og vi tilbyr tjenester innen rekruttering, bemanning og HR-løsninger. Vi er representert i markedet med Randstad, Randstad Care og Dfind. For mer informasjon, besøk vår nettside www.randstad.no

For spennende kunde søker vi Eksportmedarbeider

​​​Snarlig oppstart er ønskelig. Senest 1.9.25, pga opplæring.
For en godt erfaren kandidat, kan det være aktuelt å starte noe senere.
 


Hva kan vi tilby?

Du får en variert og spennende arbeidshverdag, hvor du samarbeider og har kontakt med salg, produksjon, leverandører og speditører. Erfaring fra lignende arbeid er ønskelig, men ikke påkrevd. Du kan både være nyutdannet og ha erfaring, da du får opplæring til det som trengs. Men du må ha noe kunnskap om toll og kunne lese regelverk, slik som vareførsel- og tollloven.
​​​​​​
  • En lokal solid bedrift med kunder i mange land
  • Solid kompetanse og gode fremtidsutsikter
  • Gode sosiale ordninger, et uformelt og inkluderende arbeidsmiljø 
  • Produksjon og administrasjon samlet på ett sted
  • Allsidig og faglig spennende arbeid
 


Hva du får jobbe med:

  • Fakturering, klargjøring av eksportpapirer etter kunde/import lands krav
  • Utstede sanitary / helsesertikat via Mattilsynet
  • Booke frakt på forsendelser og ha tett kontakt med speditørene
  • Moms og avgifts regnskap via tvinn til regnskapskontoret og faktura sjekker på oppdrag
  • Import, innmelding via tredjelands import til EU i Traces ( opplæring)
  • Oppdatere deg på importdokumenter. Intern dokumentasjon ved kjøp og salg til QA
  • Annet forefallende kontorarbeid (kan være statistikker, oppdateringer av "lister", sentralbord etc.)
 


Hvem er du?

Du trives i en dynamisk hverdag, liker å ha oversikt og er en god problemløser. Du jobber strukturert, tar initiativ og setter deg raskt inn i nye oppgaver. Er sosial og takler en hektisk hverdag, med til tider mange oppgaver på en gang. Du får god opplæring, men du må ha innstilling og vilje til å lære og være selvstendig i arbeidet.
​​​​​

  • Har kjennskap/erfaring med eksport og import
  • Har jobbet med toll/fortolling, eller i det minste har kjennskap til dette
  • Gjerne benyttet Proteria toll, kjennskap til opprinnelses regelverk
  • Komfortabel med både norsk og engelsk (gjerne flere språk)
  • Gode It kunnskaper ( word/Excel etc)
  • Tilpasningsdyktig med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner



Høres dette ut som noe for deg? Vi vil gjerne høre fra deg!

For mer informasjon eller spørsmål, kontakt oss på:

Mail:  Adriana.grytten@randstad.no
Mobil: 400 21 485

Mail: Richard.taylor@randstad.no
Mobil: 982 95 163

 

For å søke:

Send en kortfattet søknad med oppdatert CV via annonsen.

  • Søknadsfrist: Snarest - Løpende vurdering

Alle søkere vil få svar og blir kontaktet.



Om arbetet

Företag Randstad AS
Stad Langelandsvegen 1
Stad Ålesund
Kommun Møre og Romsdal
Hemsida Click here
Titel Eksportmedarbeider
Tillträde Etter avtale
Lön God
Jobb 1
Följ oss på
Jobreg ID 446019
Sista ansökningsdag Snarest - Løpende vurdering

Show my interest
Spara

Skapa jobbsök-profil

Genom att skapa en profil på Jobreg kommer du finnas tillgänglig i sökningar för ett antal rekryterare och företag som letar efter kandidater. Registrering hos Jobreg är gratis!

Skapa profil
Kontaktpersoner
Richard Taylor
Business Area Manager
richard.taylor@randstad.no


2 Lediga jobb


Sök här Tillbaka