Er du klar for en spennende karriere som kundekonsulent?
Pecus AS

Er du klar for en spennende karriere som kundekonsulent?

Pecus AS
Pecus AS er et raskt voksende rekrutterings- og bemanningsselskap med fokus på lager og logistikk. Siden etableringen i 2012 har vi hatt betydelig vekst både i omsetning og antall ansatte. Vi jobber for å skape muligheter for både arbeidstakere og arbeidsgivere, og vi er stolte av å være en verdifull ressurs for våre samarbeidspartnere. Vi verdsetter våre ansatte og ønsker å bidra til deres utvikling, slik at vi sammen kan levere høy kvalitet til våre kunder og partnere

 

Er du klar for en spennende karriere i et selskap som verdsetter innovasjon, samarbeid og kundeservice i verdensklasse?
Hos vår samarbeidspartner får du muligheten til å bli en del av et fremtidsrettet team hvor det legges til rette for både profesjonell og personlig vekst.

Hovedkontoret ligger på Skjetten, kun 15 minutter nord for Oslo langs E6.
Siden oppstarten i 1989 har vår samarbeidspartner lagt vekt på gode arbeidsforhold og anser sine ansatte som deres viktigste ressurs.
Med over 120 lojale kunder i ulike bransjer, er suksessen bygget på forutsigbarhet, fleksibilitet og skreddersydde løsninger.
Vår samarbeidspartner er stolte av deres fokus på miljø og bærekraft, noe som blant annet gjenspeiles i  Miljøfyrtårn-sertifisering og renovert, energieffektivt lager.

Arbeidsoppgaver:

  • Være første kontaktpunkt for viktige kunder via telefon, e-post og kundebesøk.
  • Administrere og optimalisere varebeholdningen, samt sikre korrekt registrering av nye varer.
  • Effektivisere og følge opp plukkordre for å sikre rask og korrekt levering.
  • Håndtere kundehenvendelser med profesjonalitet og engasjement.
  • Utarbeide og analysere statistikker for å gi verdifull innsikt til kundene.
  • Bidra til kontinuerlig forbedring av arbeidsrutiner.
  • Delta i produksjonsarbeid ved behov.

Personlige egenskaper:

  • Enestående serviceinnstilling med en positiv og imøtekommende holdning.
  • Talent for å bygge sterke, varige relasjoner med både kunder og kolleger.
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team, alltid med fokus på å finne de beste løsningene.
  • Høy ansvarsfølelse og pålitelighet.
  • Utmerkede samarbeidsevner og god kommunikasjonsferdighet.
  • Strukturert og detaljorientert med evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
  • Fleksibel og tilpasningsdyktig for å møte kundens behov.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Solide data- og IT-kunnskaper.
  • Rask evne til å lære nye systemer, med kunnskap om Consignorportal/nShift On-Premises som en fordel.
  • Erfaring fra lignende arbeid er en stor fordel.
  • Flytende i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
  • Truckførerbevis er et pluss, men ikke et krav.

Vi tilbyr:

  • En variert og utfordrende arbeidshverdag i et inkluderende og støttende miljø.
  • Store muligheter for faglig utvikling og karrierevekst.
  • Konkurransedyktige betingelser og fordeler.
  • En arbeidsplass hvor trivsel, humor og fellesskap står høyt i kurs.
  • Gode muligheter til fast ansettelse hos vår samarbeidspartner etter 6 måneder


Er du klar for en ny utfordring i et selskap hvor ingen dager er like, og hvor ditt bidrag virkelig teller?
Søk gjerne nå, og husk å laste opp din CV og ditt søknadsbrev.
 

 



About the job

Company Pecus AS
Place Hvamsvingen 4c
City Lillestrøm
County Viken
Webpage Click here
Title Kundekonsulent
Accession Snarest
Salary Etter avtale
Jobs 1
Jobreg ID 450379
Deadline Snarest

Show my interest
Save

Create job search profile

By creating a profile in Jobreg you will be available in the search for a number of recruiters and companies that are looking for candidates. Registration in Jobreg is free!

Create profile
Contact person
Matilda Brännhult
Kundeansvarlig
matilda@pecus.no
16 Available jobs

Apply here Back