Er du sikkerhetsklarert? Statens graderte plattformtjenester skal styrke support avdelingen.
Glasspaper

Er du sikkerhetsklarert? Statens graderte plattformtjenester skal styrke support avdelingen.

Glasspaper
Glasspaper er både en merkevare og et konsern. Vårt hovedfokus er å levere produkter og tjenester innen kompetanse, mennesker og teknologi til store og små virksomheter over hele Norge. Våre velrenommerte kurs- og testsentre bidrar til å løse våre kunders behov for digital kompetanse, rammeverk, kommunikasjon og ledelse. Våre tjenester innen rekruttering og bemanning gir våre kunder tilgang til de rette menneskene mens Glasspapers IT-selskaper bistår våre kunder til å lykkes på deres digitale reise. Øvrige selskaper i konsernet skal bidra til Glasspaper selskapenes suksess, samt tilføre utvalgte kundegrupper økt verdi. Konsernet har kontorer i Oslo, Bergen, Trondheim og Kragerø og alt vi foretar oss skal reflektere våre verdier innovasjon, ærlighet, kvalitet og engasjement.
Statens graderte plattformtjenester har ansvar for å levere nasjonale fellestjenester for lavgradert og høygradert samhandling. Våre tjenester benyttes av både offentlige og private virksomheter underlagt sikkerhetsloven. 

Vi er et team på over 100 engasjerte fagfolk med variert kompetanse innen teknologi, sikkerhet og forvaltning. I SGP arbeider vi med graderte systemer som leveres til både offentlige og private virksomheter nasjonalt og globalt, og spiller en viktig rolle i nasjonal sikkerhet.

Hos oss finner du et inkluderende arbeidsmiljø med kolleger som støtter hverandre. Vi verdsetter ulike perspektiver og jobber sammen for å skape gode løsninger. Vi tror på en arbeidsplass der alle har mulighet til å utvikle seg og bidra.

Alle ansatte i SGP har personlige egenskaper som kjennetegnes av høy integritet og pålitelighet. Vi verdsetter medarbeidere som er samarbeidsorienterte, strukturerte og som er komfortable med å ta initiativ. Vi har et positivt og inkluderende arbeidsmiljø, og det er viktig at du bidrar til å beholde dette.

Servicedesken er enhetens ansikt utad, og består i dag av 8 dedikerte medarbeidere med en løsnings- og serviceorientert innstilling. Her vil du oppleve en spennende og lærerik arbeidshverdag med varierte arbeidsoppgaver på et bredt spekter av IT-tjenester og plattformer. Er du en person som brenner for å levere god service og er en problemløser? Har du interesse og god forståelse for et bredt spekter av IT tjenester og applikasjoner? Da kan du være den vi søker etter.
 

Arbeidsoppgaver:
Du vil daglig møte ulike problemstillinger knyttet til førstelinje drift. Du vil være en viktig teknisk ressurs for kunder og kollegaer, så høy grad av service og omgjengelighet er viktig i stillingen. Arbeid med klienter, utstyr, tilgangsstyring, sikkerhet og saksbehandling er en stor del av hverdagen. Vi ønsker at førstelinje skal løse flest mulig saker og oppgaver før andrelinje må involveres. 

Som medarbeider på servicedesken vil du være enhetens ansikt utad. Daglige arbeidsoppgaver vil i stor grad rette seg mot nettopp våre brukere og kunder. 
Eksempel på arbeidsoppgaver er: 

  • Håndtere løpende hendelser og forespørsler både på telefon, chat og fysisk oppmøte
  • Teknisk feilsøking, lukking av saker og informativ tilbakemelding til sluttbrukere
  • Registrere henvendelser som kommer inn, prioritere og eskalere ved behov, samt følge opp og utføre egne oppgaver
  • Understøtte de andre faggruppene i SGP
  • Bistå med mottak, registrering og klargjøring av IT utstyr
  • Brukerstøtte til ansatte og kunder
  • Følge opp og utvikle nye rutiner, samt påse at dokumentasjon er oppdatert
  • Andre oppgaver som naturlig tilhører servicedesken

Vi tilbyr: 

  • Arbeidssted sentralt på Akershus festning/Langkaia
  • Et godt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer og spennende faglige utfordringer
  • Muligheter for trening i arbeidstiden, med tilgang til treningsanlegg
  • Gode muligheter for faglig oppdatering og kursing
Kvalifikasjoner:
  • Det er et krav at du allerede er sikkerhetsklarert på nivå hemmelig. Les mer her: https://nsm.no/fagomrader/personellsikkerhet/sikkerhetsklarering/slik-blir-du-sikkerhetsklarert/
  • Fordel med IKT-fagbrev eller annen relevant IT-utdanning
  • Fordel med erfaring fra IT-support
  • Du må ha meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk

Høres dette interessant ut? Da vil jeg gjerne høre fra deg. Du er velkommen til å sende inn din søknad allerede i dag via søk på stillingen knappen, vi vurderer søknader fortløpende.*

Spørsmål? Ta kontakt med rådgivere:
Marianne Støen / marianne.stoen@glasspaper.no / +47 920 35 260

*I henhold til GDPR bes du søke via systemet, og ikke direkte til kontaktpersonen oppført i denne annonsen. Kun søkere som kommer via finn.no vil bli vurdert.


 

About the job

Company Glasspaper
Place Glacisgate 1, Myntgata 1 og eller Langkaia/Havnelageret
City Oslo
County Oslo
Webpage Click here
Title IT-support medarbeider
Accession Snarest
Salary Etter avtale
Jobs 1
Follow us on
Jobreg ID 443418
Deadline Snarest

Show my interest
Save

Create job search profile

By creating a profile in Jobreg you will be available in the search for a number of recruiters and companies that are looking for candidates. Registration in Jobreg is free!

Create profile
Contact person

Apply here Back