Lagre annonse
Ved å lagre annonsen kan du enkelt finne tilbake til den fra utlisting av dine annonser.
Adventure Tech, utvikler banebrytende programvare til reiselivsnæringen. Våre systemer forvalter alt fra å holde orden på kundeoppfølging og bookinger, til å styre ressurser og tilpasse booking-prosessen for salg og pakkereiser. Vi er markedsledende i Norge og har stor fremgang også internasjonalt.
Hvem er vi?
Adventure Tech er dedikerte til å utvikle programvare tilpasset reiselivsnæringen. Vårt flaggskip Bilberry er et produkt som optimaliserer booking, kundedialog, ressursstyring og økonomi for reiselivsoperatører. Vi har nå også lansert Blend, en løsning som vil forandre hvordan reiselivet kan samhandle og pakketere totale reiseopplevelser.
Vi arbeider kontinuerlig med å utvide vårt utvalg av produkter, og tilby et bredt utvalg av programvareløsninger designet for å forbedre effektiviteten og bærekraften i reiselivssektoren. Reiselivsbransjen er full av spennende muligheter, og vår teknologi sikrer at opplevelser er både tilgjengelige og bærekraftige. Vi har hatt en utrolig vekst de siste årene, fra 4 til 50 ansatte, og nå leter vi etter deg som ønsker å bli med oss på denne reisen. Adventure Tech er heleid av DSD konsernet, et anerkjent norsk selskap med lang fartstid og erfaring fra å bygge nye selskaper.
Hva trenger vi hjelp til?
Vårt Customer Success Team onboarder nye kunder og sørger for at de får mest mulig verdi ut av vår programvare. Vi har en SAAS basert forretningsmodell, hvor vår suksess avhenger av at kundene lykkes med våre plattformer. Vi jobber derfor hardt for å sikre at de får den hjelpen og støtten de trenger for å lykkes med våre verktøy.
Som Customer Success Specialist vil du spille en avgjørende rolle i å forme kundeopplevelsene hos oss. Ditt primære ansvar vil være å maksimere kundenes utbytte av vår programvare ved å sikre at de bruker løsningene våre effektivt og målrettet. Du blir en nøkkelperson i samarbeidet mellom salg og utvikling, hvor du vil få og utveksle verdifull innsikt for å forbedre både produkt og kundetilfredshet. For å støtte deg i arbeidet, benytter vi verktøy som HubSpot og Jira for å optimere kunderelasjoner og sikre klare planer og progresjon.
På vårt hovedkontor i Svolvær blir du en del av et arbeidsmiljø med 18 kompetente kolleger inklusiv de 8 andre teammedlemmer i Customer Success Teamet. Her vil du jobbe utadrettet mot norske og engelskspråklige kunder. For å lykkes her, er det essensielt med sterke ferdigheter innen kundehåndtering, relasjonsbygging og en interesse for programvare og teknologi. Det er heller ikke en ulempe med bakgrunn fra reiselivsnæringen.
Vi vet at det ikke finnes en standard bakgrunn som definerer hvem som lykkes i denne rollen. Vi ser derfor etter deg som naturlig tar initiativ og viser ansvarlighet i dine oppgaver. Det er essensielt at du har evnen til å gjennomføre planer med både engasjement og utholdenhet. Videre legger vi stor vekt på din evne til å kommunisere klart og samarbeide godt med både kunder og kollegaer i teamet.
Dine mest sentrale arbeidsoppgaver:
Adventure Tech is at the vanguard of developing groundbreaking software solutions for the travel industry. Our activity booking software efficiently handles customer follow-ups, bookings, resource management, and customization of the booking process for both sales and package tours. We are leading the market in Norway and also experience great acknowledgement expanding internationally.
Who are we?
Adventure Tech is dedicated to developing software tailored for the travel industry. At the forefront of our offerings is Bilberry, a solution that optimizes booking management and operational workflows for activity providers. Moreover, we have now released Blend, our innovative product that promises to redefine the way travel companies handle custom packages and more.
As we progress, our commitment is to broaden our product portfolio, presenting a versatile array of software solutions aimed at elevating the efficiency and sustainability of the travel and tourism sector. The travel industry offers fantastic opportunities, and our technology makes experiences accessible in a sustainable manner. We've experienced extraordinary growth over the past year, expanding from 4 to 50 employees, and we're now looking for even more talented individuals to join us on this journey. We are wholly owned by the DSD group, a solid Norwegian company with extensive experience in building new ventures.
What do we need help with?
Our Customer Success Team onboards new customers and ensures they get the most value out of our software. Our business model relies on kickbacks from customers, triggered by purchases through our systems. Our success depends on our customers succeeding with our products, so we work hard to ensure they receive the help and support they need to succeed with our tools.
As a Customer Success Specialist, you will play a crucial role in developing great client relationships. Your main responsibility will be to ensure that our customers derive the most value possible from our software and use it effectively. You will collaborate closely with our internal developers to share insights gained through dialogue with our customers. We use HubSpot and Jira as tools to manage customer relationships and track progress.
At our main office in Svolvær, you'll become part of a work environment with 18 competent colleagues and the CS Team with 8 other team members. Here, you'll work outwardly towards Norwegian and English-speaking customers. To succeed here, strong skills in customer management, relationship building, and an interest in software and technology are essential. Experience from the travel industry will be considered as positive.
We understand that there's no one-size-fits-all background for success in this role. What we're looking for is someone who takes initiative and responsibility for their tasks. Someone who can execute plans with enthusiasm and perseverance. Additionally, it's important that you communicate and collaborate effectively with our customers, your team, and colleagues.
Your most central tasks:
Firma | ADVENTURE TECH AS |
Sted | Vestfjordgata 20 |
By | Svolvær |
Fylke | Nordland |
Nettside | Klikk her |
Arbeidstittel | Customer Success Specialist |
Tiltredelse | Etter avtale |
Stillinger | 1 |
Følg oss på | |
Jobreg ID | 374956 |
Søknadsfrist | 08.05.2024 |
Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!
Opprett profil