Head of Planning and Customer Service – Medical equipment
Unitronic as

Head of Planning and Customer Service – Medical equipment

Unitronic as
Livsviktig service! Som Norges ledende serviceleverandør på utstyr til norsk helsevesen, er vi spesialister på periodisk vedlikehold, service og reparasjoner av medisinsk teknisk utstyr, laboratorieutstyr og hjelpemidler. Vi er uavhengig partner til mer enn 80 kommuner og sykehus, og foretrukket samarbeidspartner til mange store, internasjonale produsenter og distributører. Med hovedkontor i Asker og distriktskontor i Lillesand, leverer vi årlig om lag 40 000 oppdrag over hele Norge. Unitronic er i dag etablert i Norge og Sverige. Sammen med vårt søsterselskap Intermed i Finland, leverer vi sømløs service i hele Norden, på tvers av landegrenser. http://www.unitronic.no
Vi søker en utadvendt og løsningsorientert leder som trives i grensesnittet mellom teknologi og mennesker. Vår nye sjef for planlegging og kundeoppfølging har ansvaret for at vår kjernevirksomhet går på skinner og skaper høy grad av kundetilfredshet og lønnsomhet. Du er en person som drives av resultater og som liker å samarbeide på tvers. Som personalleder er du kjent for å veilede dine medabeidere og bidra til at de utvikler egen kompetanse, tenker nye muligheter og bidrar aktivt til gode kundeopplevelser.

Dine viktigste ansvarsområder:

Stillingen inngår i ledergruppen og har ansvaret for all planlegging og oppfølging av virksomhetens kunder og oppdragsmasse. Head of Planning and Customer Service leder en avdeling på 3 ansatte og har følgende ansvarsområder:
  • Budsjett- og resultatansvar.
  • Ledelse av selskapets totale oppdragsportefølje, herunder mottak av forespørsler og bestillinger, oppdragsplanlegging og allokering av serviceteknikere til ulike kunder og oppdrag
  • Overvåke kundeservicefunksjonene, herunder bookinganalyser, kundetilfredshetssanalyser, ordrebekreftelser, garantier og kundeklager, sentralbordfunskjoner
  • Personalledelse av teamet, herunder rekruttering, opplæring og oppfølging samt arbeidsmiljø
  • Kvalitetsoppfølging av leveranse og utførelse
  • Oppfølging av serviceteknikernes faktureringsgrad
  • Sikre lønnsomhet i serviceoppdragene


Din bakgrunn

Vår nye leder av plan og kundeservice får en sentral oppgave i den videre utviklingen av selskapet. For å lykkes i rollen, fremheves følgende kompetanse som viktig:
  • Erfaring som planlegger og/eller leder av kundeservice innen teknisk vedlikehold eller teknisk service
  • Erfaring som prosjektleder eller teamleder er en fordel
  • Erfaring med kundeoppfølging, gjerne analyse av kundetilfredshetsundersøkelser og oppfølging av ansatte
  • Kundefokus og løsningsorientering
  • Kjennskap til planverktøy og ERP
  • Meget gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig
Vil tilbyr en operativ lederstilling midt i hjertet av Unitronics virksomhet, med stor innflytelse og påvirkningskraft på vekst og lønnsomhet. Stillingen er variert og vil gi deg analytiske oppgaver og lederskapsmessige utfordringer. Vi har mange store kunder og tilbyr service på en rekke avanserte produkter og utstyr. Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser og gode forsikringsordninger.

Ta gjerne kontakt med vår rekrutteringspartner Head4More ved Jan Petter Forberg Halvorsen, tlf 952 99 077. Vis interesse for stillingen ved å registrere din CV under "søk" eller via annonsen på www.head4more.com så snart som mulig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig også overfor arbeidsgiver.
 

Om stillingen

Firma Unitronic as
Sted Villaveien 1
By Asker
Fylke Viken
Arbeidstittel Head of Planning and Customer Service
Tiltredelse Snarest
Stillinger 1
Jobreg ID 429903
Søknadsfrist Vi behandler søknader fortløpende

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktperson
Jan Petter Halvorsen
Client Partner
halvorsen@head4more.com


1 Ledige stillinger

Søk her Tilbake