Ønsker du å bidra med økonomistyring, lønnsomhet, vekst og kostnadsoptimalisering?
Vår kunde

Ønsker du å bidra med økonomistyring, lønnsomhet, vekst og kostnadsoptimalisering?

Vår kunde
En spennende og raskt voksende kjede innen retail åpnet sitt første varehus i 2021, og har allerede etablert flere avdelinger på Østlandet. I løpet av de neste årene planlegges en spennende utvikling av kjeden i Norge med en rekke nyåpninger over hele landet, og ambisjonen er å utvide med flere avdelinger årlig. Kjeden tilbyr sine produkter til konkurransedyktige priser, og har solide eiere med lang erfaring fra tilsvarende virksomheter i Norden. Gjennom sterke samarbeidspartnere og en tydelig vekststrategi er selskapet godt posisjonert for videre ekspansjon.

Ønsker du å bidra til enda bedre økonomistyring, lønnsomhet, vekst og kostnadsoptimalisering? Er du analytisk og samtidig en initiativtaker med gjennomføringskraft og praktisk anlagt? Da vil du finne de utfordringene du søker etter hos vår kunde.
Her vil du komme tett på organisasjonen, og aktivt bidra med gode beslutningsgrunnlag gjennom innsikt og analyse. Du vil også være en viktig støttespiller og samarbeidspartner med ledelsen, ha aktiv dialog med eierne og styret, gjennom ditt gode overblikk over hele virksomheten.

VI TILBYR:

  • muligheten til å jobbe sammen med kollegaer med stort engasjement og eierskap til selskapet og de produktene de selger
  • å bli en del av et inkluderende, sosialt og sammensveiset arbeidsmiljø
  • en krevende og interessant rolle med gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • høyt tempo hvor du får mulighet til å være med på å påvirke driften av kjeden
  • en organisasjon med fokus på forbedring og utvikling
  • et solid selskap med mye stolthet, kompetanse og arbeidsglede
  • kontorlokaler sentralt like nord for Oslo

ARBEIDSOPPGAVER:
  • månedlig og årlig rapportering, herunder analyse av KPIer og utarbeidelse av beslutningsmateriale for ledelsen
  • bidra i budsjett- og prognoseprosesser samt bidra til bedre økonomistyring og kostnadsoptimalisering i avdelingene
  • stillingen er nyopprettet og du vil være sentral bidragsyter i å videreutvikle økonomi/controllerfunksjonen i selskapet bla ved å videreutvikle rapport- og budsjetteringsverktøy og utvikle samarbeidet med alle ledd i organisasjonen
  • identifisere, foreslå og bidra til gjennomføring av forbedringstiltak samt å bistå i prosjekter og strategiske initiativ
  • regnskapsavslutninger – herunder avsetninger, analyse og rapportering
  • identifisering av forbedringsområder og følge opp med tiltak
  • øvrige ad hoc oppgaver knyttet til økonomifunksjonen

DU:
  • har relevant høyere utdannelse
  • er gründersjel, har god forretningsforståelse og minimum noen års relevant arbeidserfaring gjerne fra retailbransjen
  • er sosial, har gode kommunikasjonsevner og samarbeidsegenskaper, og du tør å utfordre etablerte sannheter og du tør å ta plass
  • er analytisk og kommersiell og har gode Excel- kunnskaper
  • er initiativrik, engasjert og nysgjerrig
  • evner å se og gjennomføre forbedringstiltak

 



Om jobbet

Selskab Vår kunde
By Brynsengveien 3
By Lørenskog
Region Viken
Hjemmeside Click here
Titel BUSINESS CONTROLLER
Stillinger 1
Jobreg ID 447807
Frist for indsendelse Snarest

Show my interest
Gem

Opret jobsøgningsprofil

Ved at oprette en profil i Jobreg vil du være tilgængelig i søgning for en række rekrutterere og virksomheder, der søger kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opret profil
Kontaktperson
Arvid Brandmo
Fagansvarlig Rekruttering - Partner
ab@impact.no


5 Ledige stillinger

Ansøg her Tilbage