Spennende mulighet innen logistikk/innkjøp
Randstad AS

Spennende mulighet innen logistikk/innkjøp

Randstad AS
Randstad er verdens største HR-selskap. Vi har bred innsikt i markedet og hjelper våre kunder med å skape den mangfoldige og fleksible arbeidsstyrken de trenger for å lykkes. Vi tilbyr like muligheter for alle - uansett bakgrunn, og jobber målrettet med å hjelpe folk å realisere sitt sanne potensial gjennom hele arbeidskarrieren. Randstad ble grunnlagt i 1960 og har sitt hovedkontor i Diemen, Nederland. Globalt er vi tilstede i 29 markeder med 46 000 ansatte. I Norge har vi ca. 200 ansatte på kontorer over hele landet og vi tilbyr tjenester innen rekruttering, bemanning og HR-løsninger. Vi er representert i markedet med Randstad, Randstad Care og Dfind. For mer informasjon, besøk vår nettside www.randstad.no
For en av Norges største matvareprodusenter, søker vi innkjøper til et vikariat med snarlig oppstart.

Arbeidstid vil være kl 07:00-15:00 mandag til fredag, med mulighet for noe flexitid. 

Kort om stillingen:

Innkjøper FLL sørger for daglige bestillinger via grossistenes bestillingssystemer til vår kunde og behandler disse i samråd med
kundens planlegger, ekspedisjon og prognose. Oppfølging av varer og ordrer i grossistsystemer og internt hos kunden er en
stor del av de daglige gjøremål og det vil være behov for gode IT kunnskaper og systemforståelse i stillingen. Sentralt for
stillingen er kravet om en god og effektiv vareflyt og det er derfor en fordel med gode kunnskaper og forståelse innen
logistikkfeltet.


 Ansvar/arbeidsoppgaver:
  • Innkjøp og vareforsyning av produkt-varer til grossistlagre
  • Ansvarlig for leveringsgrad på eget definert sortiment
  • Ansvarlig for svinn på eget definert sortiment
  • Oppfølging og rapportering på definert sortiment
  • Andre oppgaver knyttet til effektiv verdikjedestyring
  • Stillingen rapporterer til Leder for Fremskutt Lagerlagt Modell (FLL)
Ønskede kvalifikasjoner:

Personen vi søker etter er positiv og nysgjerrig og har en foroverlent og serviceinnstilt holdning. Oppfølging av
varestrømmen kan til tider være hektisk og vi har behov for en person som håndterer å ha flere baller i luften og samtidig
opprettholde ryddighet i arbeidet. Samarbeid med andre aktører i verdikjeden krever punktlighet og pålitelighet, og gode
kommunikasjons- og samarbeidsevner er en fordel.

Vi setter pris på engasjerte og initiativrike medarbeidere, og ellers vil
det være behov for;
  • Generelt gode IT kunnskaper. SAP er en stor fordel
  • Gode analytiske evner og god tallforståelse


Vi kan tilby:
  • Opplæring
  • Varierte, krevende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Et dynamisk og hyggelig arbeidsmiljø
  • Lønn og betingelser etter avtale
  • Parkering

Oppstart er snarest, så ta kontakt hvis du finner stillingen interssant.

Vi innkaller til intervju fortløpende!

 

About the job

Company Randstad AS
City Bergen
County Vestland
Webpage Click here
Title Innkjøper
Accession Snarest
Salary Etter avtale
Jobs 1
Follow us on
Jobreg ID 447314
Deadline 01.09.2025

Show my interest
Save

Create job search profile

By creating a profile in Jobreg you will be available in the search for a number of recruiters and companies that are looking for candidates. Registration in Jobreg is free!

Create profile
Contact person
Natasha Mulryan Remen
Senior Advisor
natasha.remen@randstad.no
2 Available jobs

Apply here Back