Synes du det er gøy med ekstra utfordring innen customer service?
Randstad AS

Synes du det er gøy med ekstra utfordring innen customer service?

Randstad AS
Randstad er verdens største HR-selskap. Vi har bred innsikt i markedet og hjelper våre kunder med å skape den mangfoldige og fleksible arbeidsstyrken de trenger for å lykkes. Vi tilbyr like muligheter for alle - uansett bakgrunn, og jobber målrettet med å hjelpe folk å realisere sitt sanne potensial gjennom hele arbeidskarrieren. Randstad ble grunnlagt i 1960 og har sitt hovedkontor i Diemen, Nederland. Globalt er vi tilstede i 29 markeder med 46 000 ansatte. I Norge har vi ca. 200 ansatte på kontorer over hele landet og vi tilbyr tjenester innen rekruttering, bemanning og HR-løsninger. Vi er representert i markedet med Randstad, Randstad Care og Dfind. For mer informasjon, besøk vår nettside www.randstad.no
Vår kunde trenger en dyktig vikar til sin customer service-avdeling.
Er du teknisk interessert, utadvendt, uredd og trives når det er litt trøkk? Da må du lese videre!

Kunden vår er en internasjonal aktør innen telecom og customer
service-avdelingen er hjertet av organisasjonen. Avdelingen består av 11 personer med
lokasjon i Horten og Oslo, og håndterer ordre og henvendelser både direkte fra kunden,
og internt i organisasjonen. Du vil jobbe med både nye salgsordre, men også oppfølging
av eksisterende ordre og leveranser. Det er mye kommunikasjon på tvers av landegrenser,
avdelinger og profesjoner, og som internasjonalt selskap er det viktig at du er stødig i
både på engelsk og norsk.

Det er ønskelig med snarlig tiltredelse.

Arbeidsoppgaver:

● Ordremottak- og registrering i ERP-system
● Oppfølging av ordre, fra enklere “hyllevarer” til mer komplekse saker
● Mye koordinering og kommunikasjon internt og eksternt
● Håndtere henvendelser ift. produkter, priser og betingelser, lagerbeholdning og
leveringstider
● Holde oversikt i ticket systemet for ordre, og følge opp leveransene til de er
videresendt til lageret og pakket for forsendelse
● Samarbeide med kollegaer i og utenfor avdelingen, og ved behov søke informasjon
hos teknisk support

Din bakgrunn og erfaring:

● Utdannelse eller erfaring innen administrasjon, økonomi, skipsfart eller logistikk
● Fordel med erfaring fra kundeservice- eller support
● God systemforståelse og erfaring med ERP/CRM-systemer. Erfaring med
Microsoft Dynamics 365 er en fordel
● Arbeidsspråk er både engelsk og norsk, du må beherske begge, både skriftlig og
muntlig

Personlige egenskaper:

● Du er selvstendig og er ikke redd for be om informasjon, spørre om hjelp eller ta tak i
en oppgave
● Jobber strukturert og systematisk slik at du klarer å håndtere mange oppgaver på
samme tid
● Har en profesjonell og høflig måte å kommunisere på
● Tar ansvar for egne oppgaver
● Trives i en arbeidshverdag som er både hektisk og i endring

Vi tilbyr:

● Utfordrende og variert stilling i et internasjonalt miljø
● Jobbe med spennende produkter med stor sosial verdi
● Et godt arbeidsmiljø og erfarne kollegaer
● Arbeidssted i trivelige omgivelser i Horten
● God opplæring vil bli gitt
● Oppstart etter avtale

Om dette er av interesse for deg ber vi deg søke på stillingen, med CV og en liten
presentasjon av deg selv. Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Työpaikasta

Yritys Randstad AS
Kaupunki Horten
Lääni Vestfold og Telemark
Verkkosivu Click here
Työnimike Customer Support
Lisäys Snarest
Palkka Etter avtale
Työpaikat 1
Jobreg ID 455900
Takaraja 03.12.2025

Show my interest
Tallenna

Luo työnhakuprofiili

Luomalla Jobreg-profiilin olet löydettävissä useiden rekrytoijien ja yritysten hauissa, jotka etsivät ehdokkaita. Jobreg rekisteröityminen on ilmaista!

Luo profiili
Kontaktihenkilö
Julie Aas Jahren
Business Area Manager
julie.jahren@randstad.no
1 Avoimet työpaikat

Hae tästä Takaisin