Lagre annonse
Ved å lagre annonsen kan du enkelt finne tilbake til den fra utlisting av dine annonser.
På vegne av vår kunde søker vi nå en erfaren og engasjert teamleder til et interimoppdrag med oppstart i juni. Oppdraget varer til starten av 2026 og innebærer lederansvar for et kompetent team innen systemvedlikehold.
Som teamleder får du ansvar for en gruppe på 6–7 medarbeidere. Du vil lede det daglige arbeidet, følge opp teamets utvikling og bidra til å styrke samarbeid og struktur i avdelingen.
Minimum 3–5 års erfaring som leder med personalansvar
Erfaring fra konsulentmiljø er en fordel, men du må også ha jobbet som leder i en linjeorganisasjon
Fordel med erfaring innen prosessforbedring og/eller systemutvikling i større konsern
Evne til å lede både mennesker og endring i en operativ hverdag
Et spennende oppdrag i en større virksomhet
Mulighet til å gjøre en tydelig forskjell i en viktig funksjon
Et godt arbeidsmiljø med høy fagkompetanse
Løpende oppfølging fra oss gjennom hele oppdraget
Oppstart: Juni 2025
Varighet: Frem til starten av 2026
Søknadsfrist: Vi vurderer kandidater fortløpende – send inn så snart som mulig
Firma | Ascender |
Sted | Otto Sverdrups gate 4 |
By | Oslo |
Fylke | Oslo |
Nettside | Klikk her |
Arbeidstittel | Teamleder |
Tiltredelse | Snarlig |
Lønn | Etter avtale |
Stillinger | 1 |
Jobreg ID | 429328 |
Søknadsfrist | Vi vurderer søknader fortløpende |
Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!
Opprett profil