Teknisk support og kundeservice – Bli en nøkkelperson i vårt team!
GARO AS

Teknisk support og kundeservice – Bli en nøkkelperson i vårt team!

GARO AS
GARO er et konsern som under eget varemerke, utvikler og produserer innovative produkter og system for elektroinstallasjonsmarkedet. Virksomheten drives i Sverige, Norge, Finland, Irland, England, Tyskland og Polen og konsernet er organisert i 2 forretningsområder: GARO Electrification, og GARO E-Mobility. GARO har et bredt sortiment og er markedsledende innenfor flere produktområder. Konsernet omsatte i 2024 for 1,15 mrd. og hadde i utgangen av 2024 400 ansatte. Hovedkontoret ligger i Gnosjø i Sverige. www.garo.se GARO AS ble etablert i 1984 og har i dag lager og kontor i Lier.
Er du teknisk nysgjerrig, serviceinnstilt og liker å hjelpe andre med å finne løsninger?

Hos GARO får du muligheten til å jobbe med fremtidsrettede produkter innen E-mobility og elektro – i et solid selskap med sterke verdier og moderne lokaler.
Vi er stolte av å støtte våre kunder med raske og presise svar – enten det gjelder produktspørsmål, bestillinger eller teknisk support. Nå søker vi en ny kollega som ønsker å videreføre og utvikle disse gode rutinene sammen med oss.

Om rollen
Som teknisk kundekonsulent hos oss får du en variert hverdag med både teknisk support, rådgivning og ordrebehandling. Du blir en viktig ressurs for våre kunder – og en sentral del av vårt engasjerte team.

Dine arbeidsoppgaver
  • Besvare kundehenvendelser via telefon og e-post
  • Gi teknisk support (1. linje) på hele GAROs produktsortiment
  • Spesialisere deg på fjernsupport innen E-mobility
  • Håndtere bestillinger og ordre via telefon, e-post og webshop
  • Gi råd og veiledning i kjøpsprosesser
  • Opprette ordrer og bidra med tilbudsarbeid ved behov

Kvalifikasjoner vi ser etter
  • Gjerne fagbrev eller utdanning innen elektro – men solid teknisk innsikt kan kompensere for formell bakgrunn
  • Erfaring fra kundeservice, teknisk support eller ordrebehandling er en fordel
  • God forståelse for salg og forretningsprosesser
  • Gode generelle IT-kunnskaper

Hvem er du?
  • Du trives med kundekontakt, spesielt over telefon
  • Du er strukturert, nøyaktig og tar ansvar
  • Du har interesse for tekniske produkter og løsninger
  • Du er fleksibel, positiv og takler endringer godt
  • Du samarbeider lett med andre og har god sosial forståelse

Hva tilbyr vi deg?
  • En viktig rolle i en trygg og fremtidsrettet virksomhet
  • Spennende produkter og anerkjente merkevarer innen elektro og E-mobility
  • Tillit og ansvar innen ditt fagområde
  • Eget kontor i våre lyse og moderne lokaler
  • Gode ansattbetingelser og et solid støtteapparat
  • Et inkluderende og kompetent arbeidsmiljø med hyggelige kolleger

Vil du bli med på laget?
Hvis du kjenner deg igjen i beskrivelsen og synes dette virker spennende, vil vi gjerne høre fra deg!

Søknad og prosess
Vi vil behandle alle søknader etter endt søknadsfrist 17.08.2025, grunnet ferieavvikling.
Uke 34 er satt av til tentative innledende samtaler og intervju.

Om stillingen

Firma GARO AS
Sted Sankt Hallvards vei 3
By Lierbyen
Nettside Klikk her
Arbeidstittel Teknisk kundekonsulent
Tiltredelse Snarest
Lønn Etter avtale
Stillinger 1
Følg oss på
Jobreg ID 444630
Søknadsfrist 17.08.2025

Vis min interesse
Lagre

Opprett jobbsøk-profil

Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!

Opprett profil
Kontaktpersoner
Roger Sollied Johansen
Senior Recruitment Advisor
roger.johansen@mde.no


1 Ledige stillinger

Camilla Lund Dahlgren
Senior Recruitment Advisor & Key Account Manager
camilla.dahlgren@mde-group.com


1 Ledige stillinger

Søk her Tilbake