Vil du bidra til å styrke vår salgsstøtte og tekniske support både internt og eksternt?
FAGERBERG AS

Vil du bidra til å styrke vår salgsstøtte og tekniske support både internt og eksternt?

FAGERBERG AS
Fagerberg AS leverer ventiler, aktuatorer og instrumentering til privat og offentlig sektor. Gjennom eksklusive avtaler med ledende produsenter i Europa har selskapet profilert seg som leverandør av kvalitetsprodukter til kunder innen all type industri, HVAC, olje/gass, kommunalteknisk, energi og OEM-sektoren. Fagerberg AS kjennetegnes av høy kvalitet, høy teknisk kunnskap og rådgivning samt god leveringspresisjon. Virksomheten er både ISO9001 og miljøfyrtårn-sertifisert, og tar et aktivt ansvar innen miljø, bærekraft og arbeidsmiljø. Selskapet har hovedkontor og lager lokalisert i Moss, med salgskontor på Billingstad og Kristiansand. Fagerberg AS omsatte i 2024 for 207 millioner, og har i dag 35 ansatte.
Som en del av et internasjonalt konsern kombinerer vi lokal forankring med global kompetanse, og vi har en klar ambisjon om å styrke vår posisjon i markedet.
Vår suksess bygger på faglig kompetanse, høy servicegrad og tett oppfølging av våre kunder.

Fagerberg ser nå etter en person som kombinerer administrativ teft med teknisk forståelse – og som brenner for å yte god service internt og eksternt. Du jobber godt i, og på tvers av team, og trives aller best i kontakt med våre kunder. Dine viktigste oppgaver vil være å avlaste våre tekniske selgere med daglige oppgaver som tilbudsregistrering, ordrebehandling og dokumentasjon.

Er du effektiv og lærevillig? Har du teknisk interesse, og samtidig trives med å jobbe i team- da kan dette være jobben for deg!
Arbeidssted er vårt kontor på Billingstad.

Dine viktigste ansvarsområder:
  • Registrering av ordrer og tilbud i vårt ERP-system
  • Oppfølging av kundehenvendelser og generell salgsstøtte
  • Utarbeidelse og oppdatering av produktdatablader og teknisk dokumentasjon (PowerPoint, PDF)
  • Enklere kalkyler og oppsett i Excel
  • Bistå teknisk salg med dag-til-dag-oppgaver

Vi ser etter deg som:
  • Har teknisk interesse 
  • Er effektiv, nøyaktig og glad i å få ting gjort
  • Har god kjennskap til bruk av PC-programmer, spesielt Excel og PowerPoint
  • Har erfaring med ERP-systemer og komponentsalg
  • Er serviceinnstilt, lærevillig og fleksibel – og liker å jobbe i team
Hvis det ikke er full klaff på alle punktene over, så gjør ikke det så mye - vi er mest opptatt av å finne den riktige personen som passer hos oss.

Vi tilbyr:
  • En variert og viktig rolle i en bedrift med høy teknisk kompetanse
  • Mulighet til å lære mye og utvikle deg innenfor VA- og industribransjen
  • Et inkluderende og godt arbeidsmiljø med korte beslutningsveier
  • Å være en del av et solid selskap i vekst med engasjerte og hyggelige kollegaer
  • God opplæring og oppfølging
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Utvidet pensjons- og personforsikringsordning, og helseforsikring

Søknader vil bli vurdert og behandlet fortløpende.

Har du spørsmål om stillingen så ta kontakt med Susanne Bjerkaas, Partner i IMPACT på tlf 970 84 208 eller mail sb@impact.no

Siden 2001 har Fagerberg AS vært en del av Indutrade AB, forretningsområdet Process, Energy and Water. Indutrade AB er en bedriftsgruppe som fokuserer på høyteknologiske industrikomponenter. Indutrade finnes i over 30 land og er notert på Nasdaq OMX Stockholm Mid Cap-listen, og er sterkt engasjert i bærekraft og menneskerettigheter.
 

About the job

Company FAGERBERG AS
Place Billingstadsletta 19b
City Bærum
County Viken
Webpage Click here
Title Salgssupport
Accession Etter avtale
Jobs 1
Follow us on
Jobreg ID 448642
Deadline snarest

Show my interest
Save

Create job search profile

By creating a profile in Jobreg you will be available in the search for a number of recruiters and companies that are looking for candidates. Registration in Jobreg is free!

Create profile
Contact person
Susanne Bjerkaas
Senior Rekrutteringsrådgiver - Partner
sb@impact.no


1 Available jobs

Apply here Back