Save job
By saving the job you can easily access a list of saved jobs for later inspection.

Vi søker en strukturert og engasjert Service koordinator for vår kunde innen Olje & Gass på Stord.
Du vil spille en nøkkelrolle i planlegging, koordinering og gjennomføring av serviceprosjekter. Du vil bidra til å sikre effektive leveranser i henhold til kundens behov, økonomiske rammer og selskapets kvalitetskrav, og være en viktig bidragsyter for å opprettholde høy kunde tilfredshet.
Stillingen innebærer et nært samarbeid med prosjektledelse, verksted, innkjøp, ingeniøravdeling, planlegging og kvalitets team – og krever både teknisk forståelse og gode kommunikasjonsferdigheter.
Delta i utarbeidelse av tilbud og kostnadsestimater for mindre serviceprosjekter
Bidra til planlegging og gjennomføring av prosjekter fra start til slutt – inkludert service, reparasjon, oppgradering og redesign av olje- og gassrelatert utstyr
Støtte prosjektleder i håndtering av salgs ordre, oppfølging av fremdrift og endringshåndtering
Opprette og vedlikeholde arbeids ordre og arbeids ordre-pakker basert på tekniske spesifikasjoner
Samarbeide tett med verkstedet for å løse utfordringer, følge opp produksjon og kommunisere status til prosjektleder og kunde
Sikre tilgjengelighet av nødvendige deler og komponenter i verkstedets aktiviteter
Overvåke fremdrift, rapportere kritiske forhold og bidra til risikovurdering og “Lessons Learned”-prosesser
Følge opp material flyt og MRP-status for å sikre rettidige leveranser
Delta i slutt dokumentasjon og kvalitets oppfølging
Sørge for etterlevelse av selskapets HMS- og kvalitetskrav
Koordinere kunde besøk og støtte logistikk ved eksport av deler
Bidra til kontinuerlig forbedring av produkter, prosesser og prosedyrer
Gi teknisk støtte til prosjekter globalt, inkludert forslag til tekniske løsninger på operasjonelle utfordringer
Erfaring fra prosjekt koordinering eller planlegging – gjerne innen industri, energi eller olje og gass
Teknisk forståelse og evne til å lese og følge opp tekniske spesifikasjoner
Gode samarbeidsevner og strukturert arbeidsstil
Erfaring med ERP/MRP-systemer er en fordel
Gode engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
Erfaring med HMS- og kvalitets styringssystemer er ønskelig
Proaktiv, løsnings orientert og ansvarlig
Trives med høyt tempo og varierte arbeidsoppgaver
Gode kommunikasjonsevner og evne til å bygge relasjoner
Lagspiller som også evner å jobbe selvstendig
En sentral rolle i et sterkt fagmiljø med fokus på kvalitet og sikkerhet
Varierte og spennende oppgaver i et internasjonalt teknologimiljø
Gode utviklingsmuligheter og opplæring
Konkurransedyktige betingelser og gode velferdsordninger
| Yritys | Hytech Personnel AS |
| Kaupunki | Stord |
| Lääni | Vestland |
| Verkkosivu | Click here |
| Työnimike | Servicekoordinator |
| Lisäys | Snarest |
| Palkka | Etter avtale |
| Työpaikat | 1 |
| Jobreg ID | 456705 |
| Takaraja | Fortløpende |
Luomalla Jobreg-profiilin olet löydettävissä useiden rekrytoijien ja yritysten hauissa, jotka etsivät ehdokkaita. Jobreg rekisteröityminen on ilmaista!
Luo profiili