Vil du bruke dine ferdigheter innen fakturering, rapportering og administrasjon?
Collicare Projects & Logistics AS

Vil du bruke dine ferdigheter innen fakturering, rapportering og administrasjon?

Vi søker en midlertidig Back-Office medarbeider innen logistikk og administrasjon  for å dekke en permisjon – en spennende mulighet til å bli kjent med en bransje i vekst. I denne rollen vil du få muligheten til å bidra med viktige oppgaver som fakturering, rapportering og administrasjon av post og bestillinger. Dette er en flott inngangsport for deg som har relevant utdanning, gode IT-ferdigheter og behersker norsk og engelsk godt.

Bli med oss i en travel logistikkavdeling og opplev hvordan logistikk spiller en sentral rolle i å få ting til å skje – en erfaring som kan åpne dører for videre karrieremuligheter!

Please note that this position currently requires applicants to have sufficient knowledge of the Norwegian language, and we are not recruiting from abroad at this time!

Ansvarsområder:
 
  • Fakturering – oppretting, oppfølging og fakturering i Carlo system
  • KPI‑rapportering – innhente og presentere nøkkeltall for drift og kvalitet
  • POD‑håndtering – sikre korrekt dokumentasjon av leveranser (Proof of Delivery)
  • Enkle administrative oppgaver – post, bestillinger, reise‑ og møtekoordinering
  • Månedlige tall & rapportering – utarbeide oversikter for ledelsen
  • Bistå teamet – praktisk støtte til kolleger i kontrakts avdelingen og daglig drift
  • Oppdateringer i kontrollrom – registrere og følge opp førerrapport, lasterapport, sende statusvarsler via Mappon
 
Kvalifikasjoner
  • Relevant fagbrev eller utdanning innen økonomi, administrasjon eller logistikk er en fordel
  • God systemforståelse; trygg i Excel og vant til å lære nye IT‑verktøy raskt
  • Erfaring med økonomi‑ systemer (f.eks. Carlo) teller positivt
  • Gode norsk‑ og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
 
Personlige egenskaper
  • Strukturert, nøyaktig og glad i detaljer
  • Serviceinnstilt lagspiller som trives med å «ta eierskap» til oppgaver
  • Proaktiv og løsningsorientert når det dukker opp utfordringer
  • Komfortabel med korte tidsfrister og flere baller i luften
 
Vi tilbyr
  • 1 års vikariat 
  • Inkluderende og faglig sterkt miljø
  • Gode utviklingsmuligheter og tett samarbeid med flere fagområder
  • Arbeidstid 08-16 i moderne kontorlokaler
  • Sosiale samlinger, kurs og kompetanseheving
  • Kantineordning

Arbeidssted
Stavanger (Forus)

Oppstart
01.06.2025 eller etter nærmere avtale
Varighet: 12 måneder i forbindelse med en permisjon

Er du klar for nye utfordringer i en dynamisk arbeidshverdag med spennende utviklingsmuligheter? Send oss din søknad i dag! Vi ser frem til å bli kjent med deg!

For mer informasjon, ta kontakt med Anette Wilstrup Torgersen i Smarte Hoder på telefon 4040 6027 eller e-post anette@smarte-hoder.no. For å registrere deg som kandidat, vennligst last opp din CV (ingen manuell registrering nødvendig), kort introduksjonsbrev, vitnemål og eventuelle andre relevante dokumenter.

Vær oppmerksom på at vi kun vurderer kandidater som allerede er bosatt i Norge og som har anledning for rask oppstart!

Työpaikasta

Yritys Collicare Projects & Logistics AS
Paikka Kontorveien 12
Kaupunki Stavanger
Lääni Rogaland
Verkkosivu Click here
Työnimike Back-Office ressurs innen logistikk & administrasjon
Lisäys Omgående
Työpaikat 1
Seuraa meitä
Jobreg ID 430743
Takaraja Vi intervjuer fortløpende

Show my interest
Tallenna

Luo työnhakuprofiili

Luomalla Jobreg-profiilin olet löydettävissä useiden rekrytoijien ja yritysten hauissa, jotka etsivät ehdokkaita. Jobreg rekisteröityminen on ilmaista!

Luo profiili
Kontaktihenkilö
Anette Wilstrup Torgersen
Daglig leder
anette@smarte-hoder.no


5 Avoimet työpaikat

Hae tästä Takaisin