Vil du bruke dine kundeserviceferdigheter til å gjøre en forskjell i helse-Norge?
Pecus AS

Vil du bruke dine kundeserviceferdigheter til å gjøre en forskjell i helse-Norge?

Pecus AS
Pecus AS er et raskt voksende rekrutterings- og bemanningsselskap med fokus på lager og logistikk. Siden etableringen i 2012 har vi hatt betydelig vekst både i omsetning og antall ansatte. Vi jobber for å skape muligheter for både arbeidstakere og arbeidsgivere, og vi er stolte av å være en verdifull ressurs for våre samarbeidspartnere. Vi verdsetter våre ansatte og ønsker å bidra til deres utvikling, slik at vi sammen kan levere høy kvalitet til våre kunder og partnere

Vi i Pecus søker nå serviceinnstilte og løsningsorienterte kundeservicemedarbeidere til et spennende og meningsfullt oppdrag hos en av våre kunder innen helsesektoren. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å kombinere teknisk interesse med et ønske om å hjelpe andre – i en sektor som virkelig betyr noe.

Du vil bli en del av et dedikert kundeserviceteam som støtter helsepersonell og administrasjon i hele Norge. Gjennom god dialog og teknisk veiledning bidrar du til at kundene får rask og effektiv hjelp i en hektisk hverdag.

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være å:

  • Besvare henvendelser fra helsepersonell via telefon, e-post og supportsystem

  • Veilede brukere i hvordan de best benytter systemene og tjenestene

  • Feilsøke og løse tekniske utfordringer i samarbeid med andre fagmiljøer

  • Bidra til å forbedre kundeopplevelsen gjennom god dialog og innsikt

Hvem er du?

  • Du har erfaring fra kundeservice, gjerne innen IT eller helse

  • Du er trygg i kommunikasjon – både muntlig og skriftlig

  • Du har teknisk interesse og lærer deg raskt nye systemer

  • Du er løsningsorientert, tålmodig og strukturert

  • Du behersker norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig

Det er en fordel hvis du også:

  • Har erfaring med supportsystemer som Zendesk, Jira eller lignende

  • Har jobbet med helsesystemer eller har erfaring fra helsesektoren

Vi tilbyr:

  • En meningsfull rolle hvor du bidrar til bedre helsetjenester

  • God og grundig opplæring i systemene du skal jobbe med

  • Tett oppfølging fra både kunden og Pecus

  • Hybride arbeidsmuligheter (kontor og hjemmekontor etter avtale)

  • Et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø

  • Lyse og moderne kontorlokaler sentralt på Skøyen i Oslo

  • Gode utviklingsmuligheter – etter 6 måneder via Pecus er det mulighet for fast ansettelse hos kunden
  • Arbeidstid: Mandag til fredag kl.08:00-16:00

Sted: Oslo
Varighet: 6 måneder via Pecus, med mulighet for fast ansettelse hos kunden
Oppstart: Etter avtale (snarlig)
Søknadsfrist: Snarest – vi intervjuer fortløpende

Alle søknader må sendes inn elektronisk. Søknader sendt på e-post vil ikke bli vurdert på grunn av GDPR.



Om arbetet

Företag Pecus AS
Stad Oslo
Kommun Oslo
Titel Kundeservicemedarbeider – Helsesektoren
Tillträde Snarest
Lön Etter avtale
Jobb 5
Jobreg ID 428290
Sista ansökningsdag Snarest

Show my interest
Spara

Skapa jobbsök-profil

Genom att skapa en profil på Jobreg kommer du finnas tillgänglig i sökningar för ett antal rekryterare och företag som letar efter kandidater. Registrering hos Jobreg är gratis!

Skapa profil
Kontaktperson
Michelle Jørgensen
Kundeansvarlig
michelle@pecus.no
15 Lediga jobb

Sök här Tillbaka