Vil du bruke dine kundeserviceferdigheter til å gjøre en forskjell i helse-Norge?
Pecus AS

Vil du bruke dine kundeserviceferdigheter til å gjøre en forskjell i helse-Norge?

Pecus AS
Pecus AS er et rekruttering- og bemanningsbyrå med store ambisjoner. Siden etableringen for 10 år siden har oppdragene og kundeporteføljen øket stabilt. Med en 70 % øking i fjor omsetter vi i dag ca. 140 millioner og målsetningen er klar. Vi skal vokse mer. Vi har kunder og konsulenter i fokus og er opptatt av høy kvalitet og kompetanse. Vi er medlem av NHO Service og innehar kvalitetsstempelet Revidert Arbeidsgiver.

Vi i Pecus søker nå serviceinnstilte og løsningsorienterte kundeservicemedarbeidere til et spennende og meningsfullt oppdrag hos en av våre kunder innen helsesektoren. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å kombinere teknisk interesse med et ønske om å hjelpe andre – i en sektor som virkelig betyr noe.

Du vil bli en del av et dedikert kundeserviceteam som støtter helsepersonell og administrasjon i hele Norge. Gjennom god dialog og teknisk veiledning bidrar du til at kundene får rask og effektiv hjelp i en hektisk hverdag.

Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være å:

  • Besvare henvendelser fra helsepersonell via telefon, e-post og supportsystem

  • Veilede brukere i hvordan de best benytter systemene og tjenestene

  • Feilsøke og løse tekniske utfordringer i samarbeid med andre fagmiljøer

  • Bidra til å forbedre kundeopplevelsen gjennom god dialog og innsikt

Hvem er du?

  • Du har erfaring fra kundeservice, gjerne innen IT eller helse

  • Du er trygg i kommunikasjon – både muntlig og skriftlig

  • Du har teknisk interesse og lærer deg raskt nye systemer

  • Du er løsningsorientert, tålmodig og strukturert

  • Du behersker norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig

Det er en fordel hvis du også:

  • Har erfaring med supportsystemer som Zendesk, Jira eller lignende

  • Har jobbet med helsesystemer eller har erfaring fra helsesektoren

Vi tilbyr:

  • En meningsfull rolle hvor du bidrar til bedre helsetjenester

  • God og grundig opplæring i systemene du skal jobbe med

  • Tett oppfølging fra både kunden og Pecus

  • Hybride arbeidsmuligheter (kontor og hjemmekontor etter avtale)

  • Et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø

  • Lyse og moderne kontorlokaler sentralt på Skøyen i Oslo

  • Gode utviklingsmuligheter – etter 6 måneder via Pecus er det mulighet for fast ansettelse hos kunden
  • Arbeidstid: Mandag til fredag kl.08:00-16:00

Sted: Oslo
Varighet: 6 måneder via Pecus, med mulighet for fast ansettelse hos kunden
Oppstart: Etter avtale (snarlig)
Søknadsfrist: Snarest – vi intervjuer fortløpende

Søk nå!

Vi vurderer kandidater fortløpende, så ikke nøl med å sende inn din søknad.

Grunnet GDPR vil søknader og CV via e-post ikke bli behandlet.

Vi ser frem til å høre fra deg!



Työpaikasta

Yritys Pecus AS
Kaupunki Oslo
Lääni Oslo
Työnimike Kundeservicemedarbeider – Helsesektoren
Lisäys Snarest
Palkka Etter avtale
Työpaikat 5
Jobreg ID 428132
Takaraja Snarest

Show my interest
Tallenna

Luo työnhakuprofiili

Luomalla Jobreg-profiilin olet löydettävissä useiden rekrytoijien ja yritysten hauissa, jotka etsivät ehdokkaita. Jobreg rekisteröityminen on ilmaista!

Luo profiili
Kontaktihenkilö
Michelle Jørgensen
Kundeansvarlig
michelle@pecus.no
15 Avoimet työpaikat

Hae tästä Takaisin