Lagre annonse
Ved å lagre annonsen kan du enkelt finne tilbake til den fra utlisting av dine annonser.
Vi i Pecus søker nå serviceinnstilte og løsningsorienterte kundeservicemedarbeidere til et spennende og meningsfullt oppdrag hos en av våre kunder innen helsesektoren. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å kombinere teknisk interesse med et ønske om å hjelpe andre – i en sektor som virkelig betyr noe.
Du vil bli en del av et dedikert kundeserviceteam som støtter helsepersonell og administrasjon i hele Norge. Gjennom god dialog og teknisk veiledning bidrar du til at kundene får rask og effektiv hjelp i en hektisk hverdag.
Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være å:
Besvare henvendelser fra helsepersonell via telefon, e-post og supportsystem
Veilede brukere i hvordan de best benytter systemene og tjenestene
Feilsøke og løse tekniske utfordringer i samarbeid med andre fagmiljøer
Bidra til å forbedre kundeopplevelsen gjennom god dialog og innsikt
Hvem er du?
Du har erfaring fra kundeservice, gjerne innen IT eller helse
Du er trygg i kommunikasjon – både muntlig og skriftlig
Du har teknisk interesse og lærer deg raskt nye systemer
Du er løsningsorientert, tålmodig og strukturert
Du behersker norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig
Det er en fordel hvis du også:
Har erfaring med supportsystemer som Zendesk, Jira eller lignende
Har jobbet med helsesystemer eller har erfaring fra helsesektoren
Vi tilbyr:
En meningsfull rolle hvor du bidrar til bedre helsetjenester
God og grundig opplæring i systemene du skal jobbe med
Tett oppfølging fra både kunden og Pecus
Hybride arbeidsmuligheter (kontor og hjemmekontor etter avtale)
Et inkluderende og faglig sterkt arbeidsmiljø
Lyse og moderne kontorlokaler sentralt på Skøyen i Oslo
Arbeidstid: Mandag til fredag kl.08:00-16:00
Sted: Oslo
Varighet: 6 måneder via Pecus, med mulighet for fast ansettelse hos kunden
Oppstart: Etter avtale (snarlig)
Søknadsfrist: Snarest – vi intervjuer fortløpende
Alle søknader må sendes inn elektronisk. Søknader sendt på e-post vil ikke bli vurdert på grunn av GDPR.
Firma | Pecus AS |
By | Oslo |
Fylke | Oslo |
Arbeidstittel | Kundeservicemedarbeider – Helsesektoren |
Tiltredelse | Snarest |
Lønn | Etter avtale |
Stillinger | 5 |
Jobreg ID | 428289 |
Søknadsfrist | Snarest |
Ved å opprette profil i Jobreg blir du tilgjengelig i søket for en rekke rekrutterere og bedrifter som ser etter kandidater. Registrering i Jobreg er gratis!
Opprett profil